1

Onderwerp: Patatbakker

De hele klas wist dat de papa van Lars (5 jaar) frietbakker is. Dus ze hoopte dat de traktatie patat, fricandellen enz zouden zijn. De patatzaak zit alleen 30 km verderop dus dat werd lastig. Gelukkig vonden ze deze traktatie ook erg leuk en lekker.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s320x320/574824_3050633430646_1407556011_2198668_864319686_n.jpg

2

Re: Patatbakker

nou deze is ook erg leuk bedacht!

3

hele leuke :thumb:

ziet er heel leuk er lekker uit

5

Leuk, ziet er super uit. Maar ff een vraagje, gebruik je bc als topping voor de ijsjes??? Dat lusten de kinderen hier niet en ik ben een goed alternatief aan het zoeken. Tnx alvast voor je antwoord.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

Geweldig leuk zeg!

7

Wat een origineel en leuk idee! Vooral de hamburgers vind ik super.

@ Sneezle, ik heb de ijsjes ook al eens gemaakt en ik gebruik meestal vanille frosting, daar proef je de boter niet aan af (vind ik). Recept is hier wel op het forum te vinden.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Sneezle schreef:

Leuk, ziet er super uit. Maar ff een vraagje, gebruik je bc als topping voor de ijsjes??? Dat lusten de kinderen hier niet en ik ben een goed alternatief aan het zoeken. Tnx alvast voor je antwoord.

misschien een keer een lekkere toef buttercream icing proberen?

via het wilton recept
(met crisco,poedersuiker en een smaakje naar keus; vanille,amandel oid)

9

Thanks, ga ik eens even zoeken.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

10

Swiss meringue botercreme is ook heel lekker. Als je dan de verhouding 1-2-2 gebruikt is hij niet zo boterig.

11

Erg leuk

12

Wat leuk zeg!