Onderwerp: tulpentoren
Om de Japanse vrienden van mijn schoonouders welkom te heten, die voor het eerst in het buitenland kwamen; een tulpentaartje.
Heb er veel lol in gehad om zelf dit ontwerp te verzinnen.
Na eerst een heerlijke door hen verzorgde Japanse maaltijd te hebben gegeten dit als dessert neergezet. Vervolgens ontstond er een grappige scene; na de oh's en ah's haalden de Japanners hun zakcamera's ineens te voorschijn om de taart uitvoerig op de foto te zetten van alle kanten en vervolgens zich om de beurt zelf achter de taart te laten fotograferen, terwijl ze met een cheesy grinn
het V-teken maakten in de lucht, en daarna moest ik er ook nog bij met de 3 Japanners. Ook maar mijn beste cheesy-grinn en V-teken uit de kast gehaald.
Erg gelachen..

Jammer dat bij het overzetten ik een enorme crash onderin de taart kreeg, die ik voor de foto niet goed meer weg kreeg. Toch iets beters verzinnen voor het verplaatsen van taarten.
Iemand tips?
Gemaakt met 100 % natuurlijke kleurstoffen.
Kleiner taartje dan het misschien lijkt: 12,5-15- 17,5.
Gevuld met 1 laag verse aardbeien en slagroom en 2 laagjes orangecurd, getrempeerd met muntsiroop, afgesmeerd met vanille MBC. Allemaal home-made. Op advies van hier de vulling lekker fris gehouden om de Japanners een niet te zoete taart voor te zetten. Houd ik gelukkig zelf ook van.
Genoeg gekletst, vind het leuk en nuttig om feedback te krijgen!

heeeeel erg mooi gedaan