1

Onderwerp: Cars viert feest

Ik mocht een taart maken voor een collega.  Haar neefje werd 1 jaar. Als het thema Cars erin zat was het goed. Na 2 redelijke standaard carstaarten heb ik er dit keer maar eens een carsfeestje van gemaakt. Met wolkjes, ballonnen, een taart en uiteraard feesthoedjes..... Voor de verandering ging het taarten dit keer eens een keer zonder al teveel toestanden  :lol:  Ook wel eens fijn.  O-)

Nu ik hem terugzie vind ik stiekem wel dat er misschien wat meer decoratie bij had gekund rondom de autootjes.

De vulling: naturelbiscuit met monatoetje citroenkwarktaart  :P  met een laagje jam met slagroom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DNNLAXLP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8ZLACGII.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IGUFOO3J.jpg

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

2

Re: Cars viert feest

Ik vind 'm leuk!

3

Oh leuk zeg!
Zijn de autootjes geboetseerd of met een malletje gemaakt?

4

Bedankt voor de reacties.
@ Pink_Lady. De autootjes heb ik met de welbekende malletjes gemaakt. Ik ben zoooo blij dat die bestaan! Een auto tekenen wordt al lastig, laat staan boetseren  :lol:  Andere dingen boetseer ik wel. Maar auto's....  :o

Groetjes Anne

5

Heel erg vrolijk met al die kleuren....mooie taart  :thumb:

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

6

Tante Boon schreef:

Bedankt voor de reacties.
@ Pink_Lady. De autootjes heb ik met de welbekende malletjes gemaakt. Ik ben zoooo blij dat die bestaan! Een auto tekenen wordt al lastig, laat staan boetseren  :lol:  Andere dingen boetseer ik wel. Maar auto's....  :o

:lol:  goed om weten...., ik wil eens een carstaartje maken voor mijn zoontje daarom zoek ik eerst zoveel mogelijk info. Heb al wel how-to's gezien hier op het forum voor een hele bliksem mcqueen taart, zie ik ook wel zitten, heb jij die al gemaakt?

7

waar vind ik die malletjes?

8

:lol:  goed om weten...., ik wil eens een carstaartje maken voor mijn zoontje daarom zoek ik eerst zoveel mogelijk info. Heb al wel how-to's gezien hier op het forum voor een hele bliksem mcqueen taart, zie ik ook wel zitten, heb jij die al gemaakt?

Bedoel je een 3d bliksem mc queen taart of een ronde rode taart met van die grote ogen en een bliksemschicht e.d. aan de zijkant? Die laatste heb ik al wel gemaakt. Maar in 3D heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.

Groetjes Anne

9

De ene helft van de malletjes heb ik destijds gekocht bij een taartenwebshop en de andere helft bij een taartenwinkel.  Maar of ze ze nog hebben?

Groetjes Anne

10

een 3d bedoelde ik.
Maar je hebt al een taart gemaakt met de ogen van bliksem mcqueen en opzij biksemschicht? Das ook cool!

Ik zal eens kijken voor die malletjes, hier in de buurt is een nieuw taartwinkeltje geopend

11

leuk taartje.

Pink lady je bent een regio genootje: ik woon in gierle.

12

oh echt? Ben jij een ervaren bakster? Of ook een beginneling als ik? Misschien moeten we eens samenkomen om te leren? :D

13

wanneer bende ervaren he, heb awel verschillende taartjes gemaakt.
ik ga ook regelmatig een workshopje volgen( niet prese om iets bij te leren, maar ook voor de gezelligheid)
de meeste taartjes die ik heb gemaakt staan op mijn facebook.
zal even prive berichtje sturen

14

yep!!
Oh dat vind ik geweldig zeg!!
Dan kan ik je om raad vragen.
Ik heb een eerste bestelling op 3juni, ineens 2 taarten (30p) en 50 cc's, en ik met mijn enthousiaste kop:"zal ik wat koekjes maken als uitdeelcadeautje??". Zij had 1 foto gezien op fb van cc's die ik eens gemaakt had.
Dus ik kan veel raad gebruiken

15

Leuk die feesthoedjes. Mag ik dat idee gebruiken ? Ik moet van het weekend een carstaartje voor mijn neefje maken.

Groetjes Alexandra

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

16

AlexandraB schreef:

Leuk die feesthoedjes. Mag ik dat idee gebruiken ? Ik moet van het weekend een carstaartje voor mijn neefje maken.

Groetjes Alexandra

Tuurlijk mag dat! Leuk!

Groetjes Anne