Onderwerp: louis vuitton,strik,parels....
bloemetje.....leeftijd,naam,dit waren allemaal de wensen van de jonge dame in kwestie.ik heb dit ervan gemaakt.
bedankt voor het kijken

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » louis vuitton,strik,parels....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bloemetje.....leeftijd,naam,dit waren allemaal de wensen van de jonge dame in kwestie.ik heb dit ervan gemaakt.
bedankt voor het kijken

Nou ik denk dat de jarige dame de taart niet wilt aansnijden! Wat een mooie taart is het geworden! 
Wat is dit een geweldige taart zeg....heel gaaf.
Mooi hoor 
Wat een leuke taart!!!
Prachtige taart geworden......... 
Leuke taart. Zal wel in de smaak zijn gevallen bij de ontvanger.
Vraagje: Ik heb altijd ruzie met de parelrandmold, krijg ze er nooit aan een stuk eruit meestal 4 a 6 parels en dan breekt het af. Graag tips.
Mooie taart!
@ilona1982: de mold goed vullen en dan even (5-10 minuten) in de vriezer zetten. Daarna zullen de parels niet meer zo makkelijk los eruit vallen maar aan 1 stuk...... succes!
Mooi zeg!!!
Wat heb je het LV patroontje overal goed laten terugkomen, op de strik en zo, echt een super combinatie zo! 
Leuke taart. Zal wel in de smaak zijn gevallen bij de ontvanger.
Vraagje: Ik heb altijd ruzie met de parelrandmold, krijg ze er nooit aan een stuk eruit meestal 4 a 6 parels en dan breekt het af. Graag tips.
ik gebruik de mold van wilton "baroque" zijn best grote pareltjes.
ik heb er eigenlijk nooit moeite mee,ik rol een dunne sliert fondant uit,iets dikker dan de dikte van de parels.dan de sliert in de mold drukken,met een paletmes haal ik het overtollige fondant weg.dan ff flink aanwrijven met je vingers.en dan wip ik zo de hele streng eruit.ik vries dit nooit in....soms plakt het wel vast,maar dan heeeel licht insmeren met wat crisco.
met sommige andere molds vries ik wel even in! sucses!
Mooooooiiii!!!
Echt mooi en stijlvol!
Heb je de parels gedust? Zo ja, welke kleur?
Echt mooi en stijlvol!
Heb je de parels gedust? Zo ja, welke kleur?
ja,ik heb ze gedust.
de witte met:pearl white(rainbow dust)
de grijze: merkloze zilverpoeder
de roze met:pearl pink sherbet(rainbow dust)
ik heb ze daarna allemaal met de stoomstrijkijzer bewerkt
ze blijft de dust mooi zitten,en kun je er rustig mee werken zonder dat je de dust overal hebt zitten 
Prachtige, chique stapel! Leuk ook, de naam + leeftijd op het printje. 
Prachtig, mag ik vragen waar je het LV patroon vandaan hebt?
Prachtig, mag ik vragen waar je het LV patroon vandaan hebt?
gewoon zoeken op internet
daarna besteld bij smulprint.nl,maar kan ook bij de leukstetaartenprints.nl
Hoe bedoel je : met de stoomstrijkijzer bewerkt?
Er boven houden en dan de stoom er over heen laten gaan????
Hoe bedoel je : met de stoomstrijkijzer bewerkt?
Er boven houden en dan de stoom er over heen laten gaan????
ja
dan hecht de kleur zich helemaal "vast" moet je maar eens proberen!werkt echt als een tierelier!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » louis vuitton,strik,parels....