Onderwerp: Mijn eerste prinses!
Mijn nichtje werd 4 jaar. Dus wij naar Den Haag. 3 uur zo'n taart in de auto is best lang
Alles wat er mis kon gaan, ging ook mis. De rok was van chocolade cake omdat ik hem in vorm wilde snijden. De eerste cake mislukte (oven te laag
) Dus dat moest over. Het snijden ging niet, dus opgelost met hele stevige chocolade botercreme. Ik kon geen prinsessenbarbie krijgen die je uit kon kleden, dus het bovenlichaam is helemaal van plastic. De benen van Barbie zijn te lang, dus er moest een taart onder (Volgens mij eten ze er met de pinksteren er nog van
) Deze was strak, maar omdat ik met krukken loop ging er dus van alles mis, dus niet zo strak als ik gewend ben. De kleur van de rand om de rok vond ik wat dof, dus ik wilde er wat glans op spuiten. Dat je met spuiten niet kunt richten, dat had ik kunnen weten
De kleur van de rok die al niet helemaal was zoals ik wilde omdat de gele kleurstof op was en ik de rok dus moest verven
Door het indrukken van de barbie ging de cake aan de achterkant scheuren dat heb ik opgelost met pareltje
Helaas ging hij tijdens het vervoer iets verder, maar gelukkig niet zo erg dat het storend was.
Maar het allerbelangrijkste was: Het gezicht van Esmeralde toen de taart binnen kwam. Ze heeft er met open mond wel een kwartier naar zitten staren en moest alles aanraken, voor ze er een van de lijstjes afpeuterde en lekker in haar mond stak
En toen ik de barbie eruit trok en ze die ook nog mocht houden was het natuurlijk helemaal feest. En daar doe je het toch voor!
Kopje zat bij de barbie, maar ik vond hem te leuk om niet op de taart te plakken
De achterkant en hoe ik het opgelost heb. Hij zat al in het krat om vervoerd te worden
Groetjes Heidi
Gave prinsessentaart, begrijp dat je veel problemen hebt ondervonden met het maken ervan...