Onderwerp: Wij hebben een leuke taart gemaakt en dit willen we graag laten zien

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wij hebben een leuke taart gemaakt en dit willen we graag laten zien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wel als er op de link geklikt word is de foto te zien, maar het is nog steeds niet de juiste manier.
Groetjes Diana
ziet er heel leuk uit 

Ik heb hem even zichtbaar gemaakt voor je.
Heel mooi geworden je taart 
Mijn man en ik zijn ook gevangen door het taarten maak virus, ik wil jullie hier een van onze taarten laten zien.
.
Wij zijn in voor opbouwende ktitiek.
groetjes Diana
He Heel erg bedankt, ik heb wat zitten proberen en weet nu ook hoe het moet bedankt.
Groetjes Diana
mooie taart!!
Leuk hoor die reakties van juliie 
mooie taart!!
Leuk dei reakties van jullie.
Groetjes Diana
Ziet er geweldig uit!
En wat leuk dat jullie samen deze hobby hebben!
Ja dank je, het is zeker leuk om het samen te doen voral omdat je het wat makkelijker is met de aanschaf van nieuwe spullen voor de taarten ha ha
wat leuk dat je man ook fan is
! dat gebeurt niet vaak denk ik. en wat maken jullie een prachtige taarten voor beginners! ik ben dubbel jaloers!
Leuk zeg samen met je man! Mijn mannetje wil vooral 'helpen' moet het proeven haha. Hij houd niet van taart, maar wel die van mij!
Ziet er heel leuk uit!
Ook ontzettend leuk dat jullie dit samen maken!
superrrr 
wat een schatje!
Dat is een hele mooie eerste taart. Ga zo door met zijn tweetjes 
Prachtig taartje 
Leuke taart zeg. En wat mijn voorgangers ook zeggen, want leuk dat je deze hobby samen met je man hebt opgepakt. Ook mijn man heeft alleen interesse in het op eten van de taarten 
Erg leuk, maar zo te zien een stapeltaart.
Ergo:
[MOVE] --> Bruids- en Stapeltaarten.
Ik ga deze even samenvoegen met het topic dat ik net verhuisd heb naar de Bruids- en Stapeltaarten rubriek, met dezelfde taart er in geshowed 
Hartstikke mooi!!!!!
mooi!
Wat een schattige taart......... 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wij hebben een leuke taart gemaakt en dit willen we graag laten zien