Re: Jubileumtaartje met celshapes...
Heel mooi weer
En grappig om te zien dat je zoveel lol met de celshapes hebt 
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jubileumtaartje met celshapes...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi weer
En grappig om te zien dat je zoveel lol met de celshapes hebt 
Ja bizar hè?!...begint zo langzamerhand een soort verslaving te worden
Is jouw schuld!!

Sorry....
Maar ik vind het echt waanzinnig hoor, je maakt er echt prachtige taartjes mee!
Het sierrandje onderaan is een kwestie van mal vullen, er uit halen en op je taart plakken...Kind kan de was doen
Ja dan had ik de mal zelf wel kunnen houden

djehr schreef:Het sierrandje onderaan is een kwestie van mal vullen, er uit halen en op je taart plakken...Kind kan de was doen
![]()
Maar toch is het een kwestie van een paar keer oefenen hoor. Het lukt mij eerst ook niet met marsepein omdat dat zo plakte maar ook dat lukt nu. Oefening baart kunst.
Maar vind het niet erg hoor dat het jou niet gelukt is...nu heb ik een mooie mal erbij

Erg mooi!!! 
lune schreef:djehr schreef:Het sierrandje onderaan is een kwestie van mal vullen, er uit halen en op je taart plakken...Kind kan de was doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch is het een kwestie van een paar keer oefenen hoor. Het lukt mij eerst ook niet met marsepein omdat dat zo plakte maar ook dat lukt nu. Oefening baart kunst.
Maar vind het niet erg hoor dat het jou niet gelukt is...nu heb ik een mooie mal erbij![]()
![]()
![]()
Dat zijn van die dingen die je koopt want die mevrouw deed het zo handig voor (op beurs in Alphen geloof ik) en die je thuis nooooooit meer gebruikt, ik niet dan

Pffffffffffffff, dat ziet er gaaf uit!!!
Pffffffffffffff, dat ziet er gaaf uit!!!
djehr schreef:lune schreef:Ja dan had ik de mal zelf wel kunnen houden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar vind het niet erg hoor dat het jou niet gelukt is...nu heb ik een mooie mal erbij![]()
![]()
![]()
Dat zijn van die dingen die je koopt want die mevrouw deed het zo handig voor (op beurs in Alphen geloof ik) en die je thuis nooooooit meer gebruikt, ik niet dan
![]()
Ik heb tijdens een workshop van Suuz met de blaadjes mal kennis gemaakt en heb toen aardig kunnen oefenen. Dat scheelt denk ik wel. Want dan hoor je gelijk wat je niet goed doet. Tsja...en voor het resultaat dat je krijgt heb ik best wel wat getob over hoor

Wow wat is ie mooi
Wat een mooi kunstwerkje
Ik doe trouwens toch echt liever de was
Inmiddels ben ik er wathandiger mee, maar heel makkelijk vind ik deze mallen nog steeds niet 
Wat een mooi kunstwerkje
![]()
Ik doe trouwens toch echt liever de wasInmiddels ben ik er wathandiger mee, maar heel makkelijk vind ik deze mallen nog steeds niet
Het is ook geen makkelijke mal hoor
. Als ik het eerste blaadje maak ben ik meestal toch heel erg aan het tobben
. Maar meestal na blaadje nummer 3 heb ik de slag weer te pakken en gaat het vrij snel
. De mal met het ruitjes patroon vind ik wel makkelijker. Doordat het patroon wat eenvoudiger is gaat het minder vaak mis.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jubileumtaartje met celshapes...