1

Onderwerp: PME Lustre Spray PEARL 100ml kan met deze een taart van 3 laagen doen?

iemeand ervaring of kan ik 3 hoog taart met 1 spuitbus doen?

2

Re: PME Lustre Spray PEARL 100ml kan met deze een taart van 3 laagen doen?

Dat ligt eraan hoe groot je taarten zijn..... zelf heb ik een 20 en 15 cm. taartje bespoten en had toen nog wel over voor nog een taartje van 25 dus dat zou lukken, maar geen idee hoe groot jouw taarten zijn. Dan ook alleen gespoten toen de stapel klaar was, dus niet elke taart los want dan haal je het denk net niet.

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

3

ik moet taart voor 40 mensen maken(bruidstaart) en net gekeken welke ga ik maken
30-22,5 -15
25 -20 -15- 10 (maar hier staat 39 stukjes dus moet nadenken)   

zal dat genoeg zijn met 1 doen?

en dan spuiten voor ga decoratie maken,dus stappel klaar en spuiten daarna decoratie hier simpel alleen 3 rozen top en randjes.

4

Gewoon 2 kopen, heb je zeker genoeg! En wat overblijft kan je wel weer voor een andere taart/versiering gebruiken.

5

ja, daar kun je prima 3 taarten mee doen.

Zet de taarten in een grote doos (spuitcabine van maken)  en op een afstandje gelijkmatig sprayen neem het liefst de spray gun erbij , dan spray je wat gelijkmatiger

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!