1

Onderwerp: even voorstellen

hallo

ik ben ramona en sinds kort me aan het verdiepen in taart/dupcakes maken.
ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar en een zoontje van bijna 4.5 jaar.
Ik heb nog maar weinig ervaring en ben een klein beetje aan het oefenen maar kom er nog niet uit mbt het mooi glad maken van de foundant om de cake en hoe ik het beste kan vullen.
hopelijk kan dit forum me helpen.. ;)

doei gr ramona

2

Re: even voorstellen

Welkom hier op dit leuke forum! Je kinderen hebben een superleuke leeftijd om taarten voor te maken met hun verjaardagen; daar zal je nog veel plezier aan beleven. En over het glad maken van je fondant en hoe je het beste kan vullen, kan je met de zoekfunctie heel veel informatie vinden. Succes en heel veel plezier met je nieuwe hobby!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

dank je wel.ons dochtertje word over 2 weken 2 jaar en het is de bedoeling zelf een taartje voor haar te maken haha.bedankt

Women's health magazine is a world wide publication that deals with issues relating to women. It is all about the modern times and what women should do in their lives to keep up. This includes issues such as health, fitness, beauty and relationshipsWomens healthamong others. All things about fitness, weekend challenge and work out regimes are some of the topics in the omen's health magazine highlights. There is also a section on trendy gear to wear while doing these exercises.

Women's health magazine is a world wide publication that deals with issues relating to women. It is all about the modern times and what women should do in their lives to keep up. This includes issues such as health, fitness, beauty and relationshipsWomens healthamong others. All things about fitness, weekend challenge and work out regimes are some of the topics in the omen's health magazine highlights. There is also a section on trendy gear to wear while doing these exercises.