1

Onderwerp: yoghurtmousse met mandarijntjes + ??

Hallo allemaal,

bij de Jumbo waren de mona toetjes maar 1 euro, dus ik heb eens een keer de yoghurtmousse met mandarijntjes meegenomen. Heeft iemand die wel eens geprobeerd in een taart en is dat bevallen?

Ik zit ook nog te twijfelen over waarmee ik hem zal combineren. We zijn hier niet zo'n botercremefans. Misschien aangevette slagroom met mandarijntjes of juist iets heel anders.

Heeft iemand nog geniale invallen of tips? Ik hoop van wel :)

Bedankt vast!

2

Re: yoghurtmousse met mandarijntjes + ??

Dat toetje wil ik al heel lang eens uitproberen, maar kan hem hier nergens kopen !

Meng eens bcm met de zelfde hoeveelheid bbr, heerlijk en niet boterig.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

3

Hoi Mamski, zit er een jumbo bij je in de buurt? Daar verkopen ze hem.

botercreme met banketbakkersroom is misschien een optie, ik heb ze nog nooit gemengd.

4

We hebben 3 AH's. 4 Vomar's,dekamarkten, deen, enz, en geen een die het heeft. Nee helaas geen Jumbo.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

5

Zo de taart is af. De Mona yoghurtmousse met mandarijntjes is erg fris en lekker. Ik had er een mandarijnencreme bij gemaakt volgens een recept op smulweb, maar dat was niks. Weeïg en gewoon niet lekker

Daarom 500 ml slagroom, klopfix, 1 bakje mascarpone gemixt met 1 potje bonne maman sinaasappel (weinig suiker, veel fruit). Dat is echt heerlijk geworden en past heel goed bij het frisse van de yoghurtmousse. Afgesmeerd ook met die slagroom en daarna wat opgemaakt.

Kan de combinatie echt aanraden.

6

:think: afgesmeerd met de aangevette slagroom???

:think: heb je bekleed met fondant of marsepein?

wanneer de taart er nog goed uitziet, heb je misschien wel erge mazzel :s  :think: je zou denken dat dat te nat is om af te smeren en dat de bekleding gaat smelten :s

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Ik gebruik geen marsepein of fondant. Daar houden we hier niet zo van. Dus gewoon afgesmeerd met slagroom en daarna opgemaakt.

8

ah :D , dat verklaard alles :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl