1

Onderwerp: Whoopies invriezen en recept

De whoopies zien er allemaal erg lekker uit en nu wil ik ze graag eens zelf uitproberen en voor mijn moeders verjaardag maken als ze lekker zijn! Ik wil dan allerlei verschillende dingen maken en het liefst ook wat lekkers dat in te vriezen is, wel zo makkelijk ;)
Nu dus mijn vraag of whoopies in te vriezen zijn? Of dat je de "koekjes" en vulling evt. apart in kan vriezen en een dag van tevoren af kan maken?!

En dan nog een vraagje; Ik heb al veel lekkere recepten gevonden, maar vind dat overal zoveel poedersuiker in moet. Is dit echt nodig of heeft iemand een ander recept waar iets minder poedersuiker voor nodig is?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Bedankt alvast!

2

Re: Whoopies invriezen en recept

Ik heb gisteren toevallig zitten lezen dat ongevulde whoopies (dus de 2 losse helften gebakken) nog 3 maanden in de vriezer bewaard kunnen worden. Vulling weet ik niet of je die kunt invriezen, maar bij het ene recept staat dat er vlak van te voren gevuld moet worden en de andere kun je tot 3 dagen in een luchtdichte doos in de koelkast bewaren... Van de ingredienten afhankelijk dus...

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

3

Re: Whoopies invriezen en recept

Movado, super bedankt voor je antwoord!
Dan kan ik sowieso alvast de helften maken en invriezen. De vulling is waarschijnlijk toch sneller gemaakt.