Re: Wie gebruikt Moscovisch beslag
als we allemaal samenwerke, lukt het wel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie gebruikt Moscovisch beslag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
als we allemaal samenwerke, lukt het wel
Ik ben eigenlijk heel slecht in wiskunde en snap er helemaal niets van. Alleen deze formule omdat dat met taarten erg handig is. Maar omdat ik niets van wiskunde snap zag ik ook meteen dat jouw uitleg helemaal klopte maar wel voor wiskundeanalfabeten zoals ik toch nog iets te moeilijk was
Volgens mij ben je helemaal niet slecht in wiskunde, maar is het je gewoon in de verkeerde context aangeboden.
Eigenlijk was je wiskunde leraar dus slecht...die heeft niet gezocht naar de manier om de wiskundelogica voor jou begrijpelijk te maken!!
Ik snap kansberekening ook nog steeds niet, sommige dingen liggen je gewoon niet, heb 4 verschillende leraren gehad en de rest ging er wel in maar die kansberekening
Ik snap kansberekening ook nog steeds niet, sommige dingen liggen je gewoon niet, heb 4 verschillende leraren gehad en de rest ging er wel in maar die kansberekening
moet ik nog eens proberen? (dan moet ik wel heel ver in mijn geheugen graven )
Ik verkoop het zelf, hierbij de maten voor 25 cm. doorsnede:
460 gr. mix + 46 ml. water + 7 ei (maatje M)
150 graden
35 a 40 min. bakken
Bij 30 min. prik ik altijd even om te kijken, meestal verleng ik dan met een min. of 7. Maar dat is per oven wat verschillend daar die allemaal wat afwijken, dus dat kan bij jouw net weer wat anders zijn.
S6
Ik ga hem nu volgens jouw recept doen!! Ben benieuwd!!
sorry frangoud
we gaan wel erg off topic.
Heb je voldoende antwoord op je vraag?
...... of je laat je bakvormen vol water lopen, meet de hoeveelheid water en hebt zo de inhoud van je vorm (dat moet lukken toch
)
heb je helegaar geen wiskundeknobbel voor nodig
en moskovisch.... dat moet ik altijd nog eens maken, misschien toch maar eens gaan doen
...... of je laat je bakvormen vol water lopen, meet de hoeveelheid water en hebt zo de inhoud van je vorm (dat moet lukken toch
![]()
)
heb je helegaar geen wiskundeknobbel voor nodig
moet je nog altijd voor kunnen optellen.
ja, maar dat lukt wel hoor kleuterschool heeft iedereen gehad
Hahahaha maakt niet uit, gezellig!!
ja, maar dat lukt wel hoor
kleuterschool heeft iedereen gehad
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie gebruikt Moscovisch beslag