1

Onderwerp: tatatatataaaaaaaaaaaaa

Hihi een taarje gemaakt voor mijn schoon ouders,
Ze zijn morgen 40 jaar getrouwd:)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MFZHOXNK-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7NRO4LN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MFZHOXNK-D.jpg

Gevuld met aardbeienbavoroi en n laag monchou met verse aardbeien..

Ik heb het eerst de tool gebruikt voor die funky streepjes (kom niet op het woord)

EN ik weet niet of ik deze al had geplaatst maar doe het gewoon nog ns

http://www.mijnalbum.nl/Foto-48BJFHYG-D.jpg

Elke feedback is welkom:) Ben wel helemaal blij met het taartje voor mijn schoonouders,helemaal strak geen bubbels :D  ENne voor mijn doen een hoog biscuit!

if youre happy and you know it clap your hands

2

Re: tatatatataaaaaaaaaaaaa

Heel erg mooi! Het haasje is erg grappig!

Erg mooi geworden! Maak jij de bavoroi zelf?

4

Ja die maak ik zelf:) Bedankt voor de complimentjes:)
het gaat eindelijk beter! Dit is mijn taartje nummer 10 maar als ik soms menssen hier zie met een super spetterende 1ste taart denk ik van grrrr ik wil dat ook kunnen :o  :lol:

time4cake schreef:

het gaat eindelijk beter! Dit is mijn taartje nummer 10 maar als ik soms menssen hier zie met een super spetterende 1ste taart denk ik van grrrr ik wil dat ook kunnen :o  :lol:

Hoe maak je die?

6

Google gewoon recepten! en dan proef ik het.Heb al een aantal keer iets weg gegooid omdat ik het niet lekker vond

4 eierdooiers180 gram suiker4 blaadjes gelatine (van 3 gram)5 deciliter melk (halfvol)250 gram aardbeien2,5 deciliter room15 gram suiker

De eierdooiers met de suiker opkloppen tot een schuimig mengsel. (en ruban) De gelatineblaadjes laten weken in koud water. De melk koken en ze vervolgens geleidelijk bij het eierdooiermengsel voegen. De geweekte en uitgeknepen gelatine toevoegen en roeren tot deze helemaal is opgelost. De bereiding laten afkoelen en af en toe even roeren. De aardbeien wassen, de kroontjes verwijderen en door een zeef duwen. De gepureerde aardbeien door het afgekoelde eiermengsel roeren. De room opkloppen met een weinig suiker en bij het mengsel voegen. In een met olie ingevette vorm gieten en 24 uur in de koelkast zetten. De bavarois ontvormen op een serveerschaal en versieren met kleine aardbeien en toefjes slagroom.

Dank je wel voor het recept :P

8

Graag gedaan:) Google vind ik dus echt een geweldige uitvinding haha

9

Mooi taartje!Hoe heet die tool die je gebruikt heb voor de zijkant?

10

prachtige bruidstaart hoor.
ik heb ook al een paar taartjes gemaakt maar durf ze nog niet hier te showen hoor. die van jou zien er geweldig uit. blijf lekker bakken zou ik zeggen en vooral veel plezier ermee

zoon met alergie voor koemelk en soya

11

shallY schreef:

Mooi taartje!Hoe heet die tool die je gebruikt heb voor de zijkant?

Dankjewel :)  ik heb daar dit tooltje voor gebruikt http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2093.html

12

bijdethee schreef:

prachtige bruidstaart hoor.
ik heb ook al een paar taartjes gemaakt maar durf ze nog niet hier te showen hoor. die van jou zien er geweldig uit. blijf lekker bakken zou ik zeggen en vooral veel plezier ermee

Dank je! Ik heb er ook veel plezier in,oefening baart kunst he hihi
Bij elke fout die ik heb gemaakt.onthoud ik voor de volgende taart

13

time4cake schreef:

haha, dat heb ik ook altijd :D
maarre... deze is erg mooi geworden!

14

Dank:) Heb gelijk even bij jou taartjes gekeken! Goed bezig!  echt leuk,vind die uki en haai t leukst ;)

15

leuk!

16

MvSplunder schreef:

leuk!

Dank!  :)

17

wat gebruik je overigens onder de taart? dik karton met (kado)papier bekleed en folie erover?
gaat dat niet scheuren als je de taart gaat snijden?

zoon met alergie voor koemelk en soya

18

leuk hoor

19

bijdethee schreef:

wat gebruik je overigens onder de taart? dik karton met (kado)papier bekleed en folie erover?
gaat dat niet scheuren als je de taart gaat snijden?

hoi hoi,dat is triplex,die bekleed ik met kado papier,en daar over transparant inpak papier.Maar onder de taart zit een taart karton...Snappie?? :D