Onderwerp: [FEEDBACK] Resultaat van 2 dagen fröbelen (en ergernis...)
Eindelijk vakantie, dus eindelijkeens tijd om wat nieuwe malletjes e.d. uit te proberen. Gisteren dus vol goede moed gestart met het maken van mijn allereerste orchidee. Aan het einde van vanmiddag wilde ik de orchidee het allerliefste door het raam naar buiten gooien....grrrr....dit is niet iets waar ik van nature goed in ben....
Hij is alles behalve goed gelukt, maar goed ergens moet ik beginnen.
Allereerst, de uitstekers zijn echt mini, hier heb ik me dus in vergist. Daarnaast had ik op het forum hier gelezen dat het bloemblad zo dun mogelijk uitgerold moest worden. Hoe krijg ik ze dan netjes, zonder scheuren (!!!) op draad? Is mijn draad dan te dik (was de dunste bij de praxis). Ik heb hem dan ook plat gefotografeerd, want rechtop valt hij van de draad af...Het hart is ook opnieuw aan elkaar geplakt, want tijdens het indraaien (waar ik ook de orchidee verwenst heb) brak de bovenkant af...
Het resultaat:

Ook nog deze gemaakt, leuk om te doen, kan niet zoveel mis mee gaan

Ook voor de eerste keer een schoentje gemaakt.

En nadat ik hélemaal gefrustreerd was geraakt van de orchidee heb ik als troost het nieuwe boek van Wendy erbij gepakt en heb ik een poging gewaagd het super schattige konijntje te boetseren en het babyslofje. Babyslofje is wat te plat. Ook vind ik het heel lastig om met de needle scriber het reliëfje aan te brengen, het gaat bij het drogen weer in elkaar plakken. Iemand tips?

Sorry voor het lange verhaal. Als iemand tips heeft, héél graag!!!
Bedankt voor het kijken alvast!!
Groetjes, Tanja

de draadjes zijn helemaal niet zo duur, en omdat je ze knipt kan je met 1 pakje echt al heel veel maken!
) En de draad; welke kleur/dikte het beste? Wit lijkt me voor de orchidee, niet?