1

Onderwerp: Botercreme met saroma

Sorry als deze vraag al op het forum gesteld is, ik kan het niet terug vinden...

Als ik nou botercreme van de mix uit de webshop wil maken, en daar een saroma smaakje aan toe wil voegen...
Kan ik dan het beste bijvoorbeeld de helft van de poedersuiker vervangen door dat gewicht aan sarome?

Iemand hier ervaring mee?

2

Re: Botercreme met saroma

nee hoor, gewoon maken zoals je altijd maakt.
en als na een uurtje de mix met de boter in de mixer zit en je hebt alles een minuutje gemixt, dan de saroma toevoegen en nog 9 minuten mixen.

3

Oke, en word het dan niet te dik door de saroma?

4

Nee, hoor. Ik doe het altijd op die manier; geen probleem en erg lekker !!

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

5

Oke dankjewel!!

6

Ook een vraagje, je moet normaal ook melk bij de sarome toevoegen laat je dit nu dan weg als je de poeder bij de botercreme voegt?

Oh dat klinkt lekker en als je nu alleen 1:1 botercreme maakt kun je het dan ook vervangen dus ipv poedersuiker de saroma en dan voor het afsmeren gebruiken

8

nebbeling schreef:

Ook een vraagje, je moet normaal ook melk bij de sarome toevoegen laat je dit nu dan weg als je de poeder bij de botercreme voegt?

Geen melk toevoegen, anders wordt je botercrème veel te slap!

9

chantal1980 schreef:

nee hoor, gewoon maken zoals je altijd maakt.
en als na een uurtje de mix met de boter in de mixer zit en je hebt alles een minuutje gemixt, dan de saroma toevoegen en nog 9 minuten mixen.

Hoi,

In welke verhouding voeg je Saroma toe?

Gr.
Sandra

10

half of heel pakje of daar iets tussenin. net wat je lekker vind, af en toe even proeven dus!