1

Onderwerp: Naam op bruidstaart

Ik ben bezig met een bruidstaart en mijn opdrachtgever is de broer van de bruid, dus niet het bruidspaar zelf.

Het wordt een klassieke bruidstaart. 6 hoog. wit met whimsy swirl relief en een stuk of 20 rode rozen en om elke laag dieprood lint.

zal ik de namen:
1. in het wit op de witte taart doen
2. in het rood (zelfde als de rozen) op de witte taart doen

de opdrachtgever liet het aan mij over. ik vind 1 mooier (denk ik..) maar ben bang dat het dan eigenlijk niet te zien is.

wat zal ik doen?

2

Re: Naam op bruidstaart

Ik zou rood doen..

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

3

Ik zou ook rood doen. Maar de opdrachtgever wil ook niet zijn mening geven over deze vraag? Denk dat het dichtst bij het bruidspaar blijven hier belangrijk is...

Groetjes,
Marieke

4

ik vind wit wat chiquer...
je zou de letters dan glans kunnen geven om ze meer op te laten vallen.

succes!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

5

Grantaime schreef:

Maar de opdrachtgever wil ook niet zijn mening geven over deze vraag?

Nee, hij weet het dus ook echt niet  :lol: . Vandaar dat hij het aan mij overlaat, maar het geheel moest vooral klassiek zijn dus ik denk dat ik maar wit doe en dan zoals chocotoetje zegt, geef ik ze wat glans met een beetje dust.

ach... ben nu pas aan het vullen dus ik heb nog even om er over na te denken  ;)

6

Ik zou ook gaan voor chocotoetje haar idee :thumb:  :thumb:  :thumb:
lijkt mij kei mooi

Lieve groetjes van Nicole

7 Laatst bewerkt door creabea (27-04-2012 11:56)

en gouden letters?

8

ik dacht eerst ook meteen wit is mooi en rustig maar toen las ik verder en was je bang dat het niet zou opvallen dus vandaar me gouden antwoord haha

9

chocotoetje schreef:

ik vind wit wat chiquer...
je zou de letters dan glans kunnen geven om ze meer op te laten vallen.

succes!

Helemaal mee eens, wit met een glansje of glittertje
Dat heeft klasse ( vind ik :D )

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

10

ik zou ook voor wit met een tintje gaan rood word te schreeuwerig ben ik bang
hoe gaat t met je rozen zijn ze nog gelukt?

succes

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

11

Ik vind namen op een bruidstaart zo zonde van de taart  :( , maar als het echt moet, dan doe ik het zelf alleen in dezelfde kleur. Rood op wit haalt het niveau omlaag, vind ik.

Groet, Jolanda

12

Jol321 schreef:

Ik vind namen op een bruidstaart zo zonde van de taart  :( , maar als het echt moet, dan doe ik het zelf alleen in dezelfde kleur. Rood op wit haalt het niveau omlaag, vind ik.

helemaal mee eens! Dus lekker wit doen met wat glans ;)

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

13

ik ben ook geen voorstander van namen op de taart  :( . gelukkig heb ik hem al kunnen overtuigen dat de datum echt wel overbodig is en ze zelf vast wel weten wanneer ze trouwen  :D

het wordt dus definitief WIT  :)

thanks ladies  :thumb:  :Y

14

Jol321 schreef:

Ik vind namen op de meeste taarten een crime. Niet alleen op bruidstaarten.

Dus ik zou ook voor wit gaan. Gewoon iets dikker maken zodat ze nog wel wat schaduw maken ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

15 Laatst bewerkt door Marie-Popo (27-04-2012 13:54)

Of ook een leuk idee...

De letters eerst in het rood maken. Dan dezelfde letters in het wit, en deze op de rode plakken.
Zo krijg je een reliëf/schaduw effect.

Om je een idee te geven, deze link naar een foto waarbij ik de techniek gebruikt heb.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/y … directlink

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

16

wat chocotoetje zegt :Y  met mooi glansje