1

Onderwerp: hhheeeellluuuuppp! dora's mond

ik ben een dora aan het puzzelen voor mijn dochters taart voor zaterdag maar de mond lukt niet.
mijn dora is een beetje blank en niet zo heel erg bruin (meer huidskleur) en dat zal ik wel niet meer goed krijgen maar ik wil ze nog wel een beetje fatsoenlijke mond geven. iemand tips?????
de kleur word al niet zo mooi ( die is zo raar op een plaatje) en de vorm lukt ook niet..... ik overweeg nu een streepje als dichte mond....

2

Re: hhheeeellluuuuppp! dora's mond

welk plaatje gebruik je?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

het kopieren lukt helaas niet bommeltje maar het is een lachende dora met open mond.

4

Alleen een rood mondje doen? Geen tanden, lippen oid.

5

ja deborah zo ver was ik ook al, alleen de kleur en de vorm is zooo lastig...

6

Ik vind het oranje met een roze tongetje.. geen tanden..
De vorm snij je toch uit aan de hand van het plaatje wat je voor de puzzel gebruikt?

http://www.hoge-vucht.nl/uploads/news/dora.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

thanks bommeltje zo iets is het wel ja! zelf met mijn tooltje krijg ik het nog lastig uitgesneden... vanavond de finale dan maar want het feest is morgen!!!!
goede tip van de kleuren, ik dacht zelf meer aan bruinachtig maar idd oranje en rose is beter!