Re: Een voetballer en een poetsvrouwtje
Ik mocht willen dat ik zo kon boetseren zeg! Wauw!
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een voetballer en een poetsvrouwtje
Ik mocht willen dat ik zo kon boetseren zeg! Wauw!
supertaartjes..ik vind je figuurtjes super gemaakt.Dat stofzuigertje vind ik ook zo schattig gedaan. Ik vind jouw stijl sterk overeenkomen met die van Leonietje ..ben dus ook héél benieuwd naar jullie projectje
.Dat gaan we hier binnenkort toch hopelijk kunnen bewonderen?
Heb wel nog een vraagje:Hoe maken jullie die beentjes zo dun? Ik kan me voorstellen dat dat fondant of marsepein (welk werkt het beste?) in een dikke sliert gespoten met de sugargun is met daarin een satéstokje? Maar als ik dit probeer te doen dan krijg ik het stokje er niet fatsoenlijk door zonder de marsepein op te fronsen. Ook maak ik hierdoor het gaatje te groot waarin het stokje gaat en gaat de fondant floddderen rond het stokje. Als ik dan ga rollen met het stokje hangt de fondant er heel los rond en plakt nimmer rond het stokje. Heb jij hier tips voor of wat doe ik mis??
Alvast bedankt om mn heel geraas te lezen.
Dank je wel voor je reactie
Ik maak m'n poppetjes allemaal van marsepein
Voor de beentjes maak ik eerst een bolletje marsepein wat ik op de prikker steek, vervolgens het bolletje met je handen uitrollen, met de prikker er dus al in 
Ze zijn weer ontzettend leuk, ik zag vandaag het poetsvrouwtje op cakecentral en herkende haar meteen als een creatie van jou. Ik ben dol op jouw taarten 
wat is het geheim dat jouw poppetjes blijven rechtstaan ??
gebruik je saté prikkers (dus lange prikkers die door het hele lijfje gaan) ?
je maakt GE-WEL-DIGE taarten
met mega mooie poppetjes
*zou graag ook maar een beetje in de buurt willen komen met mijn creaties*

Enig weer! en inderdaad je boetseersels zijn super, maar je beentjes zijn altijd geweldig, zo mooi dun en toch strak 
Ze zijn weer super en die teckel die blijft zooo leuk!
Waaaanzinnig, kan niet anders zeggen!

Ze zijn weer SU-PER-GAAF!!!
Zo netjes en zulke leuke details, niet teveel maar meer dan genoeg om aandachtig te blijven kijken...
Ik boetseer het liefst ook met marsepein, maar hoe zorg je ervoor dat dat toch niet een beetje inzakt? Je beentjes uitleg heb ik inmiddels gelezen. 
Wat een supertaartjes weer!
Zoo geweldig!!! Wat kan jij super boetseren en zo perfect afgewerkt... Zucht
(nee ik ben niet jaloers
)
Zóó leuk weer , ik herken mezelf
Enne.....inderdaad zoals al eerder gezegd ; een stap-voor-stap how-to van een staand ( die van die zittende is ook al zo goed
) popje zou zóó leuk zijn !
Please ?????????
Je hebt toch 4 dagen niks te doen

Ook ik vind je taarten en poppetjes weer helemaal
Alles is super afgewerkt en klopt tot in de kleinste details. Volgens mij heb ik het al eerder geschreven, maar hier nog maar een keertje: I'm af fan, a big fan!!
supersupergaaf alletwee!!
zonde om op te eten 
Super super super wat een geweldige taarten weer en geweldige poppetjes!
Wat leuk dat jullie samen een projectje gaan doen!
Ik hoop zo dat jullie een boek met how to"van poppetjes gaan maken.
Wauw,wauw,wauw ik had ze al op cakecentral gezien en toen vond ik ze al WAUW , ik kan niet meer vertellen dan wat er al gezegd is ... ze zijn echt zozoooo mooi
Ook ik kijk al uit naar jullie gezamelijk project 
Alweer:.... zucht!!!
Wauw Wat zou ik dit ook graag kunnen. Ik zal er toch een keer aan moeten beginnen want ik krijg er maar niet genoeg van om te kijken naar jouw poppetjes. Eerst maar even mijn hand laten opereren en dan al jouw tips héél goed in me opnemen en uitproberen. 
Prachtig zijn ze alle twee, je maakt altijd van die leuke dingen die een feest zijn om te zien.
Zooooooooo leuk (en bijna gemist, gelukkig zag ik hem straks op fb)
Supersupersuperleuk zijn ze allebei, boetseerwonder ben je toch ook!!!!
Heeeeeeel veel plezier saampjes, ben zooooooooooooo benieuwd naar het project!!
ooh ik had ze bijna gemist! Shame on me!
Geweldig weer! Ook ik kijk met mijn bambi-ogen voor een 'staand poppetje'-how-to 
Bedant voor de leuke reacties 
wat is het geheim dat jouw poppetjes blijven rechtstaan ??
gebruik je saté prikkers (dus lange prikkers die door het hele lijfje gaan) ?je maakt GE-WEL-DIGE taarten
met mega mooie poppetjes
*zou graag ook maar een beetje in de buurt willen komen met mijn creaties*![]()
Dank je wel
Er zitten satéprikkers in de beentjes die gaan tot halverwege de buik ongeveer 
Oh, Femke wat zijn ze weer prachtig.
De voetballer was ik al tegengekomen op Pinterest maar ook de poetsvrouw is het pinnen waard. Zo mooi om naar te kijken.
Laat ons nog vaak meegenieten van al dat moois.
Ze zijn weer SU-PER-GAAF!!!
![]()
![]()
Zo netjes en zulke leuke details, niet teveel maar meer dan genoeg om aandachtig te blijven kijken...
Ik boetseer het liefst ook met marsepein, maar hoe zorg je ervoor dat dat toch niet een beetje inzakt? Je beentjes uitleg heb ik inmiddels gelezen.
Dank je wel, er zitten dus prikkers in de beentjes die gaan tot halverwege het bovenlijf, het bovenlijf (druppelvorm)kleed ik dan aan, de armpjes er tegen aan, er komt een cocktailprikkertje in de nek, hier prik ik vervolgens het hoofdje op. De Satéprikkers houden het poppetjes staande
Als het poppetje een gewone broek aan heeft doe is een beetje tylose door de marspein. Maar bij de spillebenen is dat niet nodig 
dank je wel!!! nu kunnen we allemaal aan de slag met de hoop ook zoiets moois te creeeren!

WOW super mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een voetballer en een poetsvrouwtje