Onderwerp: Baktijden..
Misschien kijk ik met mijn neus... maar is hier op de site ook zo'n mooi tabelletje met daarin de baktijd per formaat taart?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Baktijden..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien kijk ik met mijn neus... maar is hier op de site ook zo'n mooi tabelletje met daarin de baktijd per formaat taart?
Ik heb helaas geen antwoord voor je, maar ik lees wel even mee.
dat hangt af van oven per oven. ben zelf nog niet zo'n tabel tegengekomen hier , maar wil niet zeggen dat het er niet is
Daar ben ik ook al achter gekomen xhafal, ik kan em iig niet vinden dus ik hoopte dat er iemand was die em wel had gezien
Ik ook niet gevonden, dus ben maar gewoon op gevoel begonnen haha!
Het wordt m'n 1e biscuit morgen... en niet één, nee gelijk 4 en zaterdag nog eens 3.. (2 stapels van 3 en 1 losse)
Dan maar hopen dat t lukt
Hier iets gevonden... Ik ga het wel zien morgen Misschien staat er ook nog wat achter op die pakken (heb bakzolder en funcakes) heb ik nog niet eens gedaan *slim*
Dus.. Volgende keer maar eerst achterop het pak kijken, voordat ik alles op internet af ga struinen :=
Achterkant van funcakes mix, uitgaande van de hoeveelheid mix in de tabel:
Dus.. Volgende keer maar eerst achterop het pak kijken, voordat ik alles op internet af ga struinen :=
Achterkant van funcakes mix, uitgaande van de hoeveelheid mix in de tabel:
Ik zou je toch nog graag de tip willen geven om goed te blijven volgen en niet meteen het biscuit uit de oven te halen wanneer de tijd volgens de tabel om is - dat is hier op het forum al meermaals mis gelopen
Als je zo'n 5min voor het einde van de vooropgestelde baktijd de oven opent en met een prikker in het midden naar beneden prikt, komt die er schoon uit, dan even duwen aan de bovenkant, veert het netjes terug, dan is het biscuit gaar. Je kan het ook zien doordat de randen een beetje loskomen van de bakvorm.
Succes!
Bedankt voor de tips! Die neem ik zeker mee!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Baktijden..