Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart.....

Hij is gevuld met monchou en kersenvlaaivulling.
Niet perfect (doordat de biscuit niet plat van boven was) maar ik ben er toch wel trots op.
Nog tips voor me????
www.facebook.com/LuckeyBakery
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Hij is gevuld met monchou en kersenvlaaivulling.
Niet perfect (doordat de biscuit niet plat van boven was) maar ik ben er toch wel trots op.
Nog tips voor me????
Ik vind hem enig... inspiratie voor mijn dochtertje van 1, die heeft iets met beestjes en de tuin!!!
Ach wat een dotje zeg! Leuk gedaan!
Nog tips voor me????
Had je de biscuit wel gedraaid dan? Dus dan wordt de bovenkant de onderkant. Zo heb je altijd een rechte taart van boven
Een leuke taart hoor, mijn complimenten

ja ik had de biscuit gedraaid maar omdat ik dan aan de onderkant een ufo principe had (dus openingen) heb ik hem weer terug gedraaid.....
maar we oefenen vlijtig door hoor, woensdag weer een taart maken voor ouders die van vakantie terugkomen.....
Als je een taartzaag gebruikt, kun je van de onderkant, wat dus de bovenkant zou worden, een heel smal laagje afsnijden, dan is 'ie ook recht als het goed is:)
ziet er heel leuk uit
Heel mooi voor u eerste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart.....