Onderwerp: the patchwork diamand cutter begin/eind
Als ik the patchwork diamand cutter ga gebruiken op een taart, hoe reken ik dan uit hoe ik aan het eind weer uitkom. M.a.w. hoe zorg ik dat het patroon de gehele taart netjes doorloopt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » the patchwork diamand cutter begin/eind
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik the patchwork diamand cutter ga gebruiken op een taart, hoe reken ik dan uit hoe ik aan het eind weer uitkom. M.a.w. hoe zorg ik dat het patroon de gehele taart netjes doorloopt?
dat zou ik ook weleens willen weten
Soms komt het vanzelf goed (zo ongeveer), maar soms ook helemaal niet
Dat kan helaas niet. De patchwork cutter heeft een vaste grootte terwijl de omtrek van je taart nog wel eens verschilt. Zorg dat het begin/eind van je taart altijd aan de achterkant zit. Als je het patroon wel kloppend wil hebben dan moet je het met de hand doen
Dankje wel voor jullie snelle reacties, jammer dat het niet kan met de cutter. Dat wordt dus uit de hand doen, want een taart met een achterkant vind ik niet zo mooi.
hij kan ook voor eindigen hoor
onder een bloemenslinger oid
uit de hand is wel een heel gereken
dat kan ook zolang hij maar niet zichtbaar is
Wilton cake dividing mat met een tekendriehoek. De mat geeft prima de verdeling aan en met de cuttingwheel en de tekendriehoek kan je prachtige ruitjes tekenen, zonder gereken:)
never heard off dus effe opgezocht en ja, da's een goeje denk ik
voor je tip
Op een 20cm taart komt (bij mij) de patchwork cutter perfect uit. Bij een taart van 25cm niet helaas.
Ik bepaal dan van te voren wat de achterkant gaat worden en begin vanuit het midden van de voorkant naar 2 kanten de cutter te gebruiken, totdat ik midden achter uitkom.
De wijze woorden van 'Onze Inge'.. zo'n 4 jaar geleden toen ik bij haar de cursus bruidstaart volgde..
"Elke taart heeft een achterkant"
"Elke taart heeft een achterkant"
Die heb ik ooit op het forum gelezen inderdaad. En bij elke taart die ik maak bepaal ik ook echt wat de achterkant wordt.
Zodra mijn taart op het onderbord staat steek ik een vlaggetjeprikkertje tussen het bord en het draaiplateau, zodat ik me niet kan vergissen wat de achterkant is.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » the patchwork diamand cutter begin/eind