Re: proeftaartjes om van te JANKEN!
Gefeliciteerd! Prachtige taarten!
Is het paarse bloemetje de petunia?
En waarmee heb je de witte bloemetjes op het proeftaartje gemaakt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » proeftaartjes om van te JANKEN!
Gefeliciteerd! Prachtige taarten!
Is het paarse bloemetje de petunia?
En waarmee heb je de witte bloemetjes op het proeftaartje gemaakt?
Wat zijn ze geweldig Eline, dat babietje lijkt wel een beetje op die van Debbie Brown!Gefelictaart natuurlijk, met jezelf!
Eline...ik vind de taarten geweldig!! Hoe je je voelde tijdens het maken is er niet aan af te zien!
Errug grappig...met die baby zo!!
Ahhh die baby!!!Is dat die baby die je op onze freubelavond al had gemaakt??? Je proeftaartjes zijn ook weer toppie!!!
Ben niet zo tevreden met het resultaat
Onbegrijpelijk!!! Hij is gewoon
Vind de de proeftaartjes ook mooi, ben helemaal weg van de 2e!!!!
mijn god wat een geweldige taarten alweer. Die met die baby vind ik echt helemaal geweldig, wat goed gevonden. En die andere taarten zijn vooral heel chique, echte elinetaarten, helemaal top

Wat een super leuke taart heb je voor jezelf gemaakt. En wat een werk maak jij van je proeftaartjes zeg!!!!!!!!!!!!! Het ziet er weer perfect uit. Sterkte met je zwangerschap's dementie 
Héél mooi en knap!!
Hoe komt het dat jij die onderkant zo mooi en netjes krijgt dat je geen onderrandje aan je taarten nodig hebt? 
haha! leuk!

Heel erg leuk!
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag
Allertweest gefeliciteerd met je zwangerschap
Allerdriest gefeliciteerd met zulke geweldig mooie taarten!
Jeetje zeg, en dan niet tevreden zijn.... pfffff
Ze zijn echt schitterend!
ik hoop echt dat je na al die misselijkheid geen huilbaby krijgt hoor... maar zo'n lachbaby van de bol.com
mooie taartjes
Die baby is zooo leuk!
En je proeftaartjes gewoon weer super mooi!
Vervelend hoor die misselheid ik weet er alles van,ik hoop dat je er nou eens van af komt.
Woooow wat een mooie taartjes. Alle 4!!
Echt super en dank voor de inspiratie. Ik moet in juli ook een bruidstaart maken met een 'touch of purple'.
Welke kleur heb jij gebruikt voor het paars? En heb je dan witte fondant gekleurd of witte of blanke marsepein?
Gefeliciteerd met je zwangerschap ook!!
Wha, ha, ha. Ik vind die babytaart weer helemaal geweldig en een echte Eline
Ook je proeftaartjes zien er weer top uit 
Eline!!!
Geweldig die babytaart, haha! erg goed gedaan hoor.
Succes verder met je zwangerschap he!
HMMMMM...Champagnecreme met aardbeien, had laatst potje champagne van patidess gekocht en wist nog niet welke combi ik zou gaan maken...
Super, meid!! Mooie interpretatie van Lori voor het vierkante proevertje 
Ik vind de baby ook geweldig!! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ziet er superleuk uit!! vooral die baby
Heel, heel erg mooi!
Vind je baby geweldig, zo sprekend 
Je proeftaartjes zijn ook (weer) heel mooi! Leuk dat die pareltjes eens op een andere manier verdeeld zijn
Eline die inspiratie van de plaatsing van de pareltjes opgedaan aan de hand van zwangerschapskleding?
(Draperie om ruimte te creeëren)
Heel mooie taart
En je baby is geweldig humoristisch.
Bestaat daar een how to van?
Van harte gefeliciteerd meid !!! Wat een geweldige aankondigingstaart, echt helemaal gaaf ! En de proeftaartjes zijn ook superlief en mooi !
erg leuk je babytje...en natuurlijk gefeliciteerd
Vind al u taarten SUPER
Gaaf die baby taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » proeftaartjes om van te JANKEN!