1

Onderwerp: Hallo allemaal!

Hallo allemaal!

Ik ben Nancy en ik ben 36 jaar. Getrouwd en heb 2 kids, een zoon van 6 en een dochter van 5.

Ik had tot gisteren nog nooit een taart gebakken!
Mijn zoontje is over 2 weken jarig en vroeg me of ik dit keer zijn taart zelf wilde maken.

De afgelopen jaren heb ik voor beide kinderen altijd een taart door iemand anders laten maken en ik ben zelf niet zo'n keukenprinses maar ik dacht, dat kan ik best proberen....

Ik heb nog nooit een workshop gevolgd ofzo en omdat ik toch een beetje goed voor de dag wil komen heb ik mezelf dus goed ingelezen op dit forum, wat fondant en kleurstof gekocht en ben aan de slag gegaan.
Gisteren dus mijn allereerste taartje gemaakt.

Ik ben best trots op het eindresultaat en heb veel plezier gehad met het maken ervan. Ik denk dat er nog vele zullen volgen.

Ik zal mijn creatie in de taartenparade plaatsen en hoor graag wat jullie er van vinden.

Alle tips & trucs zin welkom!

Groetjes, Nancy

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

2

Re: Hallo allemaal!

Hallo, welkom bij de verslaving. Zo ben ik ook van start gegaan voor mijn zoontje haha, speciale taarten zijn zo leuk om te maken en een simpele slagroomtaart kost tegenwoordig bij de bakker ook 35 euro!!

Een taart met liefde gemaakt is dé taart die het beste smaakt!

3

Haha, ja ik kan nu al niet wachten tot de volgende!
Gelukkig heb ik de komende tijd reden genoeg voor taarten.
Mijn zoontje jarig, moederdag, mijn dochter jarig, mijn man jarig en dan weer vaderdag!

Kan ik mooi oefenen!

Ik kocht altijd wel puzeltaarten voor de kids bij een moeder van school maar ze werden ook steeds prijziger.
Met het geld wat ik hier nu mee bespaar kan ik leuk allemaal taartenspulletjes kopen! (goed excuus toch?)

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

4 Laatst bewerkt door brittabeer (26-04-2012 10:46)

:y

5

Haha ja, erg he?! Je 1e taartje is overigens mooi gelukt hoor! Ik was nog helemaal niet bekend met de kunstwerken van deze site toen mijn zoontje 1 werd. Heb bij onze bakker gekeken en dacht wat jij kan, kan ik ook! Ben aan het googelen geslagen en voila. Later ontdekte ik dit en heb het 1e halfjaar alleen gekeken en gelezen haha. Heb veel cakeboss gekeken haha.

Ben sinds afgelopen februari pas echt actief op deze site en met taarten. Het is echt zo gaaf om te doen dat je gewoon echt overal een excuus voor zoekt om te kunnen bakken haha, en per keer leer je meer en word je steeds beter en handiger.  Er is zoveel inspiratie te vinden hier en how to's, recepten echt van alles. Jij kan je de komende tijd helemaal uit gaan leven dan met zoveel verjaardagen in het vooruitzicht hahaha!!! Zo doe ik het ook hoor qua spulletjes.