1

Onderwerp: Taartenwinkel in Eindhoven?

Ik ben a.s. zaterdag in Eindhoven en vroeg me af of iemand van jullie daar ook een winkel weet die taartbenodigheden verkoopt. Zou zo graag eens willen spieken door allemaal dat leuks. Kan het alleen zo snel niet vinden. Misschien kunnen jullie me helpen?

2

Re: Taartenwinkel in Eindhoven?

Ik heb je gemaild!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Voor degenen die het heel flauw van mij vinden dat ik mail ipv hier het adres te zetten:
In Eindhoven is iemand met een winkeltje, maar dat is niet officieel. Om problemen voor haar te voorkomen zet ik het adres dus niet op een openbaar forum.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Miss Pebble, wil je mij misschien ook even mailen?  :)

5

@Petra: mail je mij ook even.... ;-)

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

6

Er is stiekum veel te vinden hoor in en om Eindhoven.
Het winkeltje wat Petra jou toe heeft gemaild.
(weet niet welke hoor lees hier toevallig haar stukje :lol: )

In Dommelen en Oerle zit de Dommelsche watermolen.
In Dommelen hebben ze meer dan in Oerle maar Oerle gaat uitbreiden.
Cook&co in winkel centrum woensel

pipoos in de stad (om te snuffelen leuk denk ik maar om te kopen....heb bedragen gelezen waarvan ikzelf denk van daar koop ik niks)

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

www??? [move]----> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8 Laatst bewerkt door MRJLN (27-09-2010 09:12)

Bedankt voor wat locaties ;) , was ook al een tijdje opzoek naar winkeltjes in de buurt!.

Pipoos is idd best prijzig, had van mijn moeder een bakje suikerparels gekregen 100 gr, 4mm €5.80,- volgens mij zijn ze in de webshop ± 3 euro.. ook voor 100 gr.
En nou belde me zusje Zaterdag had ze voor mij ook een aantal spulletje gekocht bij Pipoos omdat ze dan volgende week Zaterdag bij mij heel de dag taarten mag komen maken (heeeel lief maar o zo stom maargoed kon ze ook niet weten :D ) had ze biscuit chocolade mix gekocht  en mix voor stroopwafel cake voor € 6.95,- ik vond het best duur dus had al gezegd dat als ze zelf thuis wil gaan knutselen dat ze het even doorgeeft want is toch wel wat goedkoper via de webshop heb je wel verzendkosten maar ik bestel altijd best veel dus dan valt dat ook reuze mee!

The Only way to make a dream come true, is to wake up and live it!

9

Miss Pebble schreef:

Voor degenen die het heel flauw van mij vinden dat ik mail ipv hier het adres te zetten:
In Eindhoven is iemand met een winkeltje, maar dat is niet officieel. Om problemen voor haar te voorkomen zet ik het adres dus niet op een openbaar forum.

Zou je t mij ook willen mailen?

Enige waar ik wel eens kom in de buurt is de molgen in dommelen. Maar die weet zijn prijzen ook wel van bepaalde dingen.. :/

10

idd de watermolen weet zijn prijzen wel, heb ik daar al een keer gezegd maar ze hebben de reden "het komt rechtstreeks uit Amerika"

11

Wat een onzin zeg.
Over t algemeen is alles in Amerika veel goedkoper.
(om ff een voorbeeld te noemen, heb laatst een KA gekocht, die dingen zijn hier aardig duur, kosten daar bijna niks)

12

Vond het eerlijk gezegd een stomme smoes.
Hier in Oerle bij de watermolen belde vandeweek naar Dommelen om iets te vragen voor mij en ze zei zelf "Poeh wat zijn wij eigenlijk duur!!"
Waarop ik zei doe er dan iets aan!!

Ze gaf dezelfde reden op als in Dommelen

Toch heb ik het idee dat ze iets goedkoper zijn geworden bij de Molen, wat betreft de spullen van Wilton, maar ze zijn nog steeds duur!

Heb trouwens ontdekt dat je bij Apiori in Valkenswaard ook spullen van Wilton kan bestellen en Hendriks in Lommel, net over de grens, rechts, net voor de grote rotonde, ze ook bakspullen verkopen en de prijs valt erg mee!

Groetje Cindy

14

die kookwinkel op de markt in Eindhoven wordt trouwens ook cook&co.

15

Ben er nog nooit geweest, maar wil  binnenkort eens gaan kijken.
Bij Aveve in Lommel schijnen ze ook heel veel bakspullen te verkopen. (hebben een site)

16

Miss Pebble schreef:

Hi Miss pebble,

Zou je me t adres ook kunnen mailen??
peggy.spong@hotmail.com

17

Miss Pebble schreef:

Hi Miss pebble,

peggy.spong@hotmail.com

18 Laatst bewerkt door crisje (07-02-2011 10:04)

petji schreef:
Miss Pebble schreef:

Hi Miss pebble,

peggy.spong@hotmail.com

En dan blijk je van de belastingdienst ofzo te zijn??
Net aangemeld en dit zijn de enige 2 berichten die je geplaatst hebt.

19

idd crisje daar dacht ik ook aan.
maar 2 berichten heeft ze gepost en na het posten is hij/zij offline  :think:

20 Laatst bewerkt door Tamara1977 (07-02-2011 10:05)

1x is genoeg

21

hoi  miss pebble,

vind de molen ook prijzig en pipoos helemaal plus dat ik het parkeren een crime vindt als ik alleen naar pipoos wil, ben niet van de belastingsdienst (haha) maar wel een fervent bakster en ben heel benieuwd waar dat (officieuze) winkeltje is.......zou je me willen mailen?

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

22

bij oil&vinegar boven hebben ze e.e.a.
bij 'weet niet meer hoe het heet' bij de uitgang van Heuvel Galerie, aan de kant van de fietsenstalling.
NIET bij Jamin
bij Hoyng (wordt Cook & Co)
de Bijenkorf, niet veel, maar wel iets

23

Wil jij mij ook mailen??

if youre happy and you know it clap your hands

24

Keekies op de Hoogstraat 111, Eindhoven

25

Miss Pebble schreef:

ihoi miss pebble
het is al even geleden maar kun je me die gegevens ook naar mij mailen,mochten ze nog bestaan :D
gr kaat