Re: my big fat gipsy.........1e communie :)
Helemaal gaaf!! Die lichtjes super zeg!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » my big fat gipsy.........1e communie :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helemaal gaaf!! Die lichtjes super zeg!!
dit is echt bizar.........(gaaf!!) Dat had ik als communiekantje ook wel gewild!
Hier in de parochie wordt de eerste communie op 13 mei gehouden, zal eens navraag doen of je hem nog een keer kan doen 
Maar even los van jouw creatie:
Dit heeft totaal niks meer te maken met datgene waar communie doen voor bedoeld is en dat vind ik echt helemaal belachelijk.
Velen (niet iedereen...!) doen het alleen maar voor de show en het feestje en zien daarna nooit meer een kerk vanbinnen tenzij voor een trouw of doop, en de werkelijke, diepere betekenis van comunnie doen wéten ze vaak niet eens (meer...)
Dat vind ik dan wel weer erg triest zeg maar.......![]()
Geen idee of ik de enige hier op het forum ben die er zo over denkt, maar het moest me even van het hart door het met jullie te delen....
Nee hoor, je bent niet de enige...ik denk er precies zo over!
Ik ben dan niet Rooms Katholiek, maar wij maken dit zo vaak mee met doopdiensten: de hele familie inclusief fototoestellen en videocamera's wordt opgetrommeld voor de doopdienst...en daarna zie je die kinderen nooit meer terug in de kerk/kindernevendienst. Jammer!
Maar ondanks dat: petje af, ik doe het niet na!
Wauw daar valt mijn mond van open!!!Wat een werk en zo knap gedaan!!Heb je dat allemaal alleen gemaakt?Ik moet in juli en aug 2 bruidstaarten met4 lagen maken en het zweet breekt mij uit als ik er aan denk.Hoe lang ben je daar mee bezig en hoe hou je het vers genoeg?Die framboos bavarois koop je die dan al klaar gemaakt in de Macro?Super super mooi gemaakt!!!!
![]()
thanks
Ik weet echt niet hoeveel uren,maar ik denk een fulltime werkweek,alles bij elkaar
Ik had 4 koelkasten tot mijn beschikking,en op locatie de verwarming uit,maar de patisserie slagroom(blue band)dat de Makro/Sligro verkoop,is echt super,lekker veel volume,en lang stabiel
De bavarois was gewoon mix voor bavarois,van de taarten winkels..
dit is echt bizar.........(gaaf!!) Dat had ik als communiekantje ook wel gewild!
Hier in de parochie wordt de eerste communie op 13 mei gehouden, zal eens navraag doen of je hem nog een keer kan doen
Vanochtend had ik ook al iemand een aanvraag gedaan voor 13 Mei,deze mevr. was ook bij het feest
Ik ben nog in onderhandeling 

en nu maar weer iets nog spectaculairders en origineels bedenken
succes 
krizzie schreef:dit is echt bizar.........(gaaf!!) Dat had ik als communiekantje ook wel gewild!
Hier in de parochie wordt de eerste communie op 13 mei gehouden, zal eens navraag doen of je hem nog een keer kan doenVanochtend had ik ook al iemand een aanvraag gedaan voor 13 Mei,deze mevr. was ook bij het feest
![]()
Ik ben nog in onderhandeling
haha ik bedoelde of ik dan de communie nog eens mag doen dat ik die taart erbij doe!
Hola ! Amai dit is feeëriek ! zeer mooi hoor
sweet dreams schreef:krizzie schreef:dit is echt bizar.........(gaaf!!) Dat had ik als communiekantje ook wel gewild!
Hier in de parochie wordt de eerste communie op 13 mei gehouden, zal eens navraag doen of je hem nog een keer kan doenVanochtend had ik ook al iemand een aanvraag gedaan voor 13 Mei,deze mevr. was ook bij het feest
![]()
Ik ben nog in onderhandelinghaha ik bedoelde of ik dan de communie nog eens mag doen dat ik die taart erbij doe!
ohh ok,nu begrijp ik 
en nu maar weer iets nog spectaculairders en origineels bedenken![]()
![]()
succes
Bedankt,maar ik weet nog niet of ik ga doen,als het zo is,denk ik niet dat ik voor grotere ga,maar voor kleinere 
wat een prachttaart! Maar 300 mensen voor een eerste communie?!
Gelukkig is de crisis niet voor iedereen voelbaar
.
En over die retour... misschien toch maar een waarborg vragen voor alle standaards en spullen die meegaan? Dan komt het of terug of heb je de waarborg waarmee je het opnieuw kan kopen.
150 eieren... wat een stapel moet dat geweest zijn?!
Heb je een foto van hoe die lichtjes er precies uitzien?
Wat een werk!!! Niet mijn ding, maar wel heel knap gemaakt

wat een prachttaart! Maar 300 mensen voor een eerste communie?!
![]()
Gelukkig is de crisis niet voor iedereen voelbaar.
En over die retour... misschien toch maar een waarborg vragen voor alle standaards en spullen die meegaan? Dan komt het of terug of heb je de waarborg waarmee je het opnieuw kan kopen.
150 eieren... wat een stapel moet dat geweest zijn?!
Heb je een foto van hoe die lichtjes er precies uitzien?
De stapel was maar 4 hoog,maar ik had 14 taarten bij elkaar...
Na veel aanvraag,hier de lichtjes:
led ballonen lichtjes

Wat een stapel eieren bedoelde ik eigenlijk 
Wat een stapel eieren bedoelde ik eigenlijk

WAUW!! mooi zeg! 
jo-oosie schreef:Maar even los van jouw creatie:
Dit heeft totaal niks meer te maken met datgene waar communie doen voor bedoeld is en dat vind ik echt helemaal belachelijk.
Velen (niet iedereen...!) doen het alleen maar voor de show en het feestje en zien daarna nooit meer een kerk vanbinnen tenzij voor een trouw of doop, en de werkelijke, diepere betekenis van comunnie doen wéten ze vaak niet eens (meer...)
Dat vind ik dan wel weer erg triest zeg maar.......![]()
Geen idee of ik de enige hier op het forum ben die er zo over denkt, maar het moest me even van het hart door het met jullie te delen....Nee hoor, je bent niet de enige...ik denk er precies zo over!
Ik ben dan niet Rooms Katholiek, maar wij maken dit zo vaak mee met doopdiensten: de hele familie inclusief fototoestellen en videocamera's wordt opgetrommeld voor de doopdienst...en daarna zie je die kinderen nooit meer terug in de kerk/kindernevendienst. Jammer!Maar ondanks dat: petje af, ik doe het niet na!
Fijn dat er nog meer zo over denken....
Ben ook niet RK en gelukkig is het bij ons in de kerk niet zo, maar heb wel kennisen waar dat idd ook zo gaat... jammer vind ik dat....
Maar de taart blijft een toptaart !!!
Schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
djee wat mooi zeg!!! Echt supers knap. En 300 mensen ga der maar aan staan.
Zoveel mensen op je communie pfffff, ontzettend mooi geworden!! Alles is perfect; zelfs die ballonnenboog maakt het helemaal af
SUPER
Wowww! Net als op tv
Echt heel gaaf, goed werk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » my big fat gipsy.........1e communie :)