1

Onderwerp: Een staander voor bruidstaarten!?!

Ik zoek al een tijdje een staander voor bruidstaarten. In de webshop zijn er een paar mooie, maar heb op het forum gezien dat die geen stapeltaarten kunnen houden..
En ik bedoel niet zo een staander met meerdere lagen maar echt gewoon een mooie om je stapeltaart in zijn geheel op te zetten...
Heel mooie vind ik bv ook die witte gewoon zo een plateau op een poot..Simpel maar mooi! Maar vind deze ook nooit in winkeltjes ofzo, denk dat we hier in België niet zo veel hebben :)
Iemand tips?

Maak elke taart alsof het je laatste is!

Re: Een staander voor bruidstaarten!?!

mijn moeder heeft laatst een mooie glazen standaard op poot gekocht bij een rommelmarkt / vlooienmarkt

succes met zoeken

3

:think: denk je er wel aan dat een stapeltaart best zwaar kan zijn, dat er dus een behoorlijk brede voet onder zal moeten zitten om stabiel te blijven :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Carien schreef:

:think: denk je er wel aan dat een stapeltaart best zwaar kan zijn, dat er dus een behoorlijk brede voet onder zal moeten zitten om stabiel te blijven :)

Ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar op vele foto's in het magazine van wedding cakes zag ik zo een stapeltaarten op zo een staander, vandaar ook het idee :) Dus het moet toch wel kunnen?
Als jullie nog andere soorten mooie staanders kennen of hebben gezien, dat is ook altijd welkom!

5

voor de foto is het natuurlijk prachtig, maarrr  :think: snijden ze 'm ook aan terwijl die op zo'n staander staat?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

En zijn die taarten echt of van piepschuim?

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

mmmm... hier heb ik inderdaad allemaal niet aan gedacht..Gebruiken julle dan nooit staanders? Doen jullie dat dan altijd gewoon op een cake board?