Re: Omdat ik REUZE trots ben op dit resultaat..
Geweldige parade hoor! Prachtig 
én dochter - 21 januari 2014
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Omdat ik REUZE trots ben op dit resultaat..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldige parade hoor! Prachtig 
bedankt weer!!!
Dat ruitje komt bij mij nooit goed uit...de ene keer camoufleer ik dat door er een strik oid op te zetten. De andere keer past het net niet..dus druk ik niet door maar maak ik de laatste ruitjes zelf. Ik begin met mijn patroon altijd aan de voorkant. Dan ga ik allebei de zijkanten 1 voor 1 doen..dus eerst links en dan een keer rechts ipv 1 richting. Dan kom je aan het eind altijd aan de achterkant uit 
Prachtige parade, fijn dat je zoveel foto's hebt gepost, zo leuk om te zien

Wat een mooie parade, vooral de bruidstaart met cakepops en cupcakes, geweldig!
En ik vergeet ook altijd te posten, de laatste keer is volgens mij een jaar geleden ofzo!
bedankt weer!!!
Dat ruitje komt bij mij nooit goed uit...de ene keer camoufleer ik dat door er een strik oid op te zetten. De andere keer past het net niet..dus druk ik niet door maar maak ik de laatste ruitjes zelf. Ik begin met mijn patroon altijd aan de voorkant. Dan ga ik allebei de zijkanten 1 voor 1 doen..dus eerst links en dan een keer rechts ipv 1 richting. Dan kom je aan het eind altijd aan de achterkant uit
Dank je, ga het binnenkort eens proberen. Je hebt het duidelijk uitgelegd.
Supermooie parade!
Hoi Judy,
Wat kost een taart zoals de 16 taart met het gouden muiltje?
Groetjes,
Melissa
Prachtige parade Judy!! 
allemaal mooi, als je dit kan dan zeker ook met een ander thema
circus
we heben zeker nog plek voor je taart of boetseersels !!
mpbart
Stuk voor stuk 
@Lizzy Je mag me best mailen hoor! Als je daarin zet wat je er op en er in wilt en voor hoeveel personen kan ik een prijsopgave voor je maken.
@mpbart Dat vind ik een groot compliment..maar dat durf ik niet hoor!!!! Ik kom wel...dus erg nieuwsgierig!!!
@Carolyn..ik stijg altijd een beetje op wanneer ik van jou een comlpiment krijg... 
De bruidsstapel en bijbehorende pops en cupcakes vind ik helemaal geweldig. Ik hoop ooit zoiets moois te kunnen maken. Complimenten hoor.
Wat een knappe parade !
dank jullie wel..ik zie steeds reacties die ik nog niet eerder heb gezien..echt heel leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Omdat ik REUZE trots ben op dit resultaat..