1

Onderwerp: Hoe lang van te voren?

Vergeef me als deze vraag al eerder gesteld is, maar ik zit een beetje met een dilemma.

Ik ga voor koninginnedag een lading cupcakes maken. Ik wilde ze vrijdag en zaterdag bakken en zaterdag bekleden/vullen/ decoreren.

Zondag heb ik hier geen tijd meer voor. Zijn ze dan maandag nog goed te eten, of raden jullie aan ze zaterdag in te vriezen en dan maandagochtend uit de vriezer te halen? (Dan heb ik overigens geen tijd meer om ze te decoreren, dus dit zou met decoratie en vulling ingevroren moeten worden)

Alvast bedankt voor de informatie!

2

Re: Hoe lang van te voren?

Wij hebben de cupcakes van onze bruiloft tot zeker een week na het maken gegeten, smaakte nog erg goed!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

haha ik stel precies zo'n zelfde vraag  O-)  hihi

4

ik stop mijn cupcakes altijd in een goed afgesloten doos,zo blijven ze dagenlang vers.
Met invriezen heb ik helaas geen ervaring

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

5

@Ellen toevallig  ;)

Liene en marikaatje, dankjewel! Dan zou ik ze dus gewoon zaterdag af kunnen maken voor maandag!  :thumb:

6

Is het voor jezelf of om te verkopen oid? Want je weet niet hoelang mensen het dan nog ("extra") bewaren. Als het voor jezelf is kan het prima!  :Y

Gr Kelly

7

Ik wil wel een deel verkopen, maar gewoon per stuk zeg maar, dus het lijkt me dat ze het dan meteen opeten ?