1 Laatst bewerkt door Haaz76 (23-04-2012 22:44)

Onderwerp: Skatecake en Zeil/Kitesurf taart

Afgelopen weekend was een beetje druk met totaal 5 taarten om te maken, maar het is gelukt. Hier de twee stapeltaarten.

Allereerst de skatecake voor m'n lieve buurjongen (als 'ie maar niet hoort dat ik dat gezegd heb...  ;) )
https://lh6.googleusercontent.com/-f46Nx1h-Vf4/T5W1m8iNCSI/AAAAAAAAC8k/8Opo1lI0U1o/s640/Skateboard%2520Didier.JPG

Ik vond het best lastig om voor een volwassen man een themataart te maken. De jarige is gek op alle watersporten en dan vooral zeilen, surfen, kitesurfen. Bovenop ligt de 'vlieger' van de kitesurfer verstopt achter de 40 als je je afvraagt wat dat is...
Na deze taart mag ik ook de bruidstaart gaan maken in november... yeah! Dat wordt mijn eerste  :D
https://lh5.googleusercontent.com/-UR9FwkIQLjY/T5W1lkMZ_vI/AAAAAAAAC8Y/84-9VXfHko4/s512/Zeilen%2520Kitesurfen%2520I.jpg

Dank je wel voor het kijken!

Groetjes, Anouk

2

Re: Skatecake en Zeil/Kitesurf taart

Wauw allebei fantastische taarten, top hoor  :thumb:
nu ben je de allerliefste buurvrouw, en de bruidstaart zal ook een toppertje worden  :Y

3

Alle twee heel leuke taarten........ :)

4

De buurjongen was superenthousiast! Ik kwam naar buiten met de taart en hij wilde natuurlijk meteen kijken... hij riep heel hard: zooo, zooo, zoooooo hé! Daar wordt je als taartenbakster toch erg blij van.  :D

Groetjes, Anouk

Oooh die skate taart is gaahaaf, heb je de naam zelf gemaakt?? of is het een printje, super hoor  :thumb:  :thumb:

6

Madame Gâteau schreef:

Oooh die skate taart is gaahaaf, heb je de naam zelf gemaakt?? of is het een printje, super hoor  :thumb:  :thumb:

Dank je wel!

Ja, die naam heb ik zelf gemaakt met marsepein en is boven verwachting goed gelukt, als zeg ik het zelf. :D
Ik heb twee kleuren gekozen en een deel daarvan gemengd voor het midden stukje. Daarna de groen en blauw naar de rand toe dun uitgerold en tegen elkaar aangelegd, daarna de gemengde kleur dun gerold op de 'scheiding' gelegd en daar ben ik nog een keer overheen gegaan.
Bij de letter R kun je de drie banen een beetje zien...

Groetjes, Anouk

7

Supergave taarten allebei!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

WOW, prachtige taarten  :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Gave taarten hoor!
Heb net je uitleg over de naam gelezen, maar heb je een uitsteker voor de letters of uitgesneden zelf? 
Mooi gedaan hoor!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

10

Paola schreef:

Gave taarten hoor!
Heb net je uitleg over de naam gelezen, maar heb je een uitsteker voor de letters of uitgesneden zelf? 
Mooi gedaan hoor!  :thumb:

Thanx!
De letters heb ik uitgesneden. Het lettertype heb ik gevonden door te googlen op 'graffiti font'

Groetjes, Anouk

11

harstikke leuk gedaan. En je hebt ook nog zo'n "knappe" buurjongen geboetseerd echt een hele leuke gozer!

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

12

GEWELDIG!
Heb even naar je album gekeken en je maakt prachtige taarten. Zo strak en netjes en vol details. Petje af!

Life is what you bake it.

Toppie!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Super!

15

GAAF! mooi gemaakt zeg, vooral die 2e is echt super;)

Enthousiaste groet, Maxime