Onderwerp: Mix voor macaroons?
Hallo allemaal,
Ik zag dat creaticecakes.nl mix voor macaroons heeft.
Nu wil ze aanschaffen maar ben toch benieuwd of het wat is?
Iemand hier al eens gebruikt, en wat waren de bevindingen?
Ben benieuwd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mix voor macaroons?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik zag dat creaticecakes.nl mix voor macaroons heeft.
Nu wil ze aanschaffen maar ben toch benieuwd of het wat is?
Iemand hier al eens gebruikt, en wat waren de bevindingen?
Ben benieuwd
Geen idee maar beetje jammer dat daar ook al mix voor is...
Ach, tegenwoordig is alles maakbaar
Maak ze ook altijd zelf, maar dacht misschien dat deze net zo makkelijk zijn. Beetje zoals de biscuitmix. Die kan je ook zelf maken, maar de mix is even lekker
Geen idee maar beetje jammer dat daar ook al mix voor is...
waarom? Je bent toch niet verplicht om die te gebruiken? En juist fijn voor de mensen die daar wel blij mee zijn
Ik zag zojuist bij Xenos ook al mix voor macarons staan. En bij Aveve hadden ze mix voor cakepops.
Ik zag zojuist bij Xenos ook al mix voor macarons staan. En bij Aveve hadden ze mix voor cakepops.
Heb jij de mix van de Xenos al geprobeert? Ik zie ze namelijk ook staan.
Sil's taarten schreef:Ik zag zojuist bij Xenos ook al mix voor macarons staan. En bij Aveve hadden ze mix voor cakepops.
Zoonlief heeft ze gemaakt van de Xenos mix. Ze smaakten prima, maar ook hier was het mixen niet even makkelijk. Het beslag was erg dus en dus plat na het bakken. Maar de smaak vonden ze allemaal heerlijk (heb ze zelf niet gegeten ivm allergie)
In Frankrijk is de mix al JAREN te koop!
Ja maar Fransen zijn wat beter met kwaliteit dan de xenos
Over het algemeen wel, ja.
Ik koop, moet ik eerlijk bekennen, al een aantal jaren de mix in Frankrijk. Frambozen- en chocoladesmaak. De frambozen is hier favoriet.
Sil's taarten schreef:Ik zag zojuist bij Xenos ook al mix voor macarons staan. En bij Aveve hadden ze mix voor cakepops.
Nee, ik maak macarons liever zelf.
ik heb die mix wel geprobeerd, ze lukten beter dan toen ik ze zelf gemaakt had , dat lukte pas na 3 keer zwarte ipv mooi blauwe koekjes
maar zelf de mix maken is net zo makkelijk hoor ,
BakChanz schreef:Sil's taarten schreef:Ik zag zojuist bij Xenos ook al mix voor macarons staan. En bij Aveve hadden ze mix voor cakepops.
Nee, ik maak macarons liever zelf.
Heb jij voor mij een goed recept dan? Ik wil ze vrijdag maken..
Meentje heeft een fijne how-to gemaakt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=174646.
Meentje heeft een fijne how-to gemaakt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=174646.
Thanks! ik heb het doorgenomen en alle reacties maar ik wordt nu wel beetje bang ervoor om het te maken.. dat het giga mislukt
Sil's taarten schreef:Meentje heeft een fijne how-to gemaakt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=174646.
Thanks! ik heb het doorgenomen en alle reacties maar ik wordt nu wel beetje bang ervoor om het te maken.. dat het giga mislukt
Gewoon doen joh het valt hartstikke mee. Heb je alle ingrediënten? Ik wil je wel online ondersteunen
Gewoon doen joh
het valt hartstikke mee. Heb je alle ingrediënten? Ik wil je wel online ondersteunen
Ik ga ze morgen avond maken dan is er niemand thuis :-)
Dan haal ik alle ingredienten in huis.. of zal ik toch naar de xenos gaan... verleiding is wel errug groot
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mix voor macaroons?