Re: Mijn eigen bruidstaart 20-04-2012,tevens mijn eerste... Super trots!
Nou in mijn ogen is hij zeker wel PERFECT !!!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart 20-04-2012,tevens mijn eerste... Super trots!
Nou in mijn ogen is hij zeker wel PERFECT !!!!! 
Hoi Monique, ik heb 'm gevonden, jouw zelfgemaakte bruidstaart en ...... hij is SCHITEREND! Strak hoor.
Gefeliciteerd met je huwelijk. Ben ook benieuwd naar de foto's.
Ik dacht eigenlijk dat je de Lelie of orchidee van de Eline workshop zou gebruiken voor je taart.![]()
Had je schoonmoeder nog iets gezien aan je lelie?![]()
Liefs,
Ricky
Thankx!!!
Ik heb er wel aan gedacht hoor...om ze te gebruiken maar zo had ik 'm in mijn hoofd en ik ben super blij dat ie zo geworden is!
Enne...ze zag het meteen hoor! mijn schoonmoeder..Hihihi!!!
Echt super mooi! Van deze 'eenvoud' houd ik wel! Ik heb de uitstekers van de bloemen ook. Jij hebt 2 van dezelfde maat op elkaar gedaan? En van fondant of gumpaste gemaakt?
Ik heb 2 verschillende maten gebruikt de 75 mm en de 65 mm.
Ze zijn gemaakt met fondant (in2bake) maar de volgende keer zou ik wel voor flowerpaste gaan,dat hard iets sneller uit.
Jeetje wat een complimenten allemaal!!!
Dankjewel allemaal voor jullie reactie!
Zo lief!!!
Gefeliciteerd en wat een prachtige taart!!
wat een supermooie taart zeg !!
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik ben wel eens benieuwd of je ook een foto hebt van het aansnijden...
Wat misschien ook wel leuk is en wat ik nu ter plekke zit te verzinnen n.a.v. jouw bruidstaart:
een topic openen waarin iedereen zijn (al dan niet zelfgemaakte) bruidstaart van het eigen huwelijk laat zien...
Leuk om naar te kijken en wie weet ook erg leuk om ideetjes op te doen voor alle taart-creatie-kunstenaressen (en een enkele kunstenaar) op dit forum ....
Maar nogmaals: Supermooie en -strakke taart heb je gemaakt!!
Wat een super leuk idee!
Inderdaad leuk om ideetjes op te doen en gewoon te genieten van al die mooie taarten die dan voorbij komen.
De foto van het aansnijden zal ik nog wel plaatsen.
Mijn vader heeft de foto's gemaakt dus daar moet ik nog even op wachten.
Wat een super leuk idee!
![]()
![]()
![]()
Inderdaad leuk om ideetjes op te doen en gewoon te genieten van al die mooie taarten die dan voorbij komen.
Mijn vader heeft de foto's gemaakt dus daar moet ik nog even op wachten.
dan wachten we vol spanning nog even op die foto...
Leuk om te lezen dat zo'n topic je wel wat lijkt,
open jij zo'n topic of ik, maakt mij niet uit, maar anders zitten we misschien allebei te wachten en hebben/krijgen we niks, óf we krijgen er twee....
Jij zit nog helemaal in de bruids-wolken.... 
jij durfde, zo zonder versieringen, dan moet hij echt super super strak zijn... en dat is hij inderdaad!!!
Gefeliciteerd en ook meteen het moeilijkste (vind ik): helemaal strak wit zonder decoratie. Niets te verhullen, dus. Heel mooi en knap gemaakt.
Van harte gefeliciteerd!!
Je taart is echt schitterend!!
Wow...
Wat istie fantastisch strak & super uitgevoerd!
Petje af!
En uiteraard, gefeliciteerd met je huwelijk!
Héééél stijlvol!
En inderdaad bijzonder dat je dat bij alle stress van je huwelijksdag voor elkaar krijgt. Knap! En nog gefeliciteerd hè.
Schitterend! En van harte gefeliciteerd!!!!
van harte gefeliciteerd en echt een super mooie taart
Mo-tje78 schreef:Wat een super leuk idee!
![]()
![]()
![]()
Mijn vader heeft de foto's gemaakt dus daar moet ik nog even op wachten.dan wachten we vol spanning nog even op die foto...
Leuk om te lezen dat zo'n topic je wel wat lijkt,
open jij zo'n topic of ik, maakt mij niet uit, maar anders zitten we misschien allebei te wachten en hebben/krijgen we niks, óf we krijgen er twee....![]()
Jij zit nog helemaal in de bruids-wolken....
Is goed hoor Jo-oosie,open jij 'm maar.
Dan probeer ik onder tussen van mijn wolkje af te komen,Hihihihi! 
Gefeliciteerd!! En wat een schitterende taart!
Mijn allereerste taartjes had ik ook voor onze bruiloft gemaakt (25-6-2011), bijna een jaar geleden. Als ik nu terugkijk zou ik nu toch wat veeeeel mooiers maken, maarja, ik was toen super trots en iedereen vond het prachtig.
Maar deze is echt geweldig hoor! Je bloemen zijn echt mooi, ik heb die ook laatst gekocht, binnenkort maar eens mee gaan fröbelen 
ik vind hem prachtig
en nog gefeliciteerd
Fantastisch gewoon!!!!
mooi zeg! strak ook! en de vulling klinken heerlijk
super mooi!
en gefeliciteerd 
Van harte gefeliciteerd.
En jij hebt lef om meteen voor zoiets te gaan en dan nog zo strak ook. Mijn complimenten. 
Wat een pláátje, schitterend! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Je kunt gerust glunderen, je taart is prachtig
Ook gefeliciteerd met je huwelijk 
heel mooi ! mooi uitgevoerd!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart 20-04-2012,tevens mijn eerste... Super trots!