1

Onderwerp: het begon zo leuk......

....maar aan het eind flink de balen ervan!!

Mijn eerste "poppetje" gemodelleerd...was gisteravond helemaal happy (zie eerste foto).
Maar omdat de jurk van een ijshoorntje was had ik geen enkele stabilliteit op de taart....gevolg.....dat ze er wel tig keer vanaf is gedonderd...Eind resultaat...een gebuts poppetje :(  echt zuur!
Was er echt helemaal klaar mee...de brushed embroidery is er dan ook niet echt mooi uitgekomen.

Maar goed...nu een paar uurtjes verder de meeste frustratie wel weer kwijt en kan ik er weer een beetje doorheen kijken.

Als iemand tips heeft...of algehele feedback...graag!! Dit was echt een oefen taartje voor mij met verschillende technieken...dus kom maar op!

Alvast bedankt voor het kijken!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MGJET4IX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FLBKCUUJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6CHRO4VR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8RYB48MF.jpg

2

Re: het begon zo leuk......

Ik vind hem alsnog goed gelukt hoor! Had idd alleen de rok wat breder gemaakt, maar hij is echt mooi gemaakt!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

3

ja misschien is het dat..nog een rok eroverheen die breder is zodat ie misschien wel blijft staan. vind hem wel heel mooi hoor. kheb dr dan ook helemaal geen ervaring mee misschien is het wel een domme opmerking van mij. maar veel s6 met de voldgend poging. :thumb:

4

miss is dat idd wel een goed idee!! Heb nu zo'n kinderhoorntje gebruikt...vond m ook errug smal....maar die andere hoorntjes kun je weer niet bijsnijden...maar dit is wrs en goede oplossing! Thnx!!

5

Wat een leuk idee met dat hoorntje, ik ben niet zo van het boetseren maar misschien een satéprikker er in steken zodat het van het hoofdje naar beneden zit.

6

Ik vind het super knap! Ik heb mezelf er nog niet aan gewaagd om groot te boetseren. Erg mooi gedaan!

Zo leuk deze nieuwe hobby!

7

Toch leuk geworden vind ik.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

8

Tiny1234nl schreef:

Toch leuk geworden vind ik.

dank je wel!

9

Susanweel schreef:

Ik vind het super knap! Ik heb mezelf er nog niet aan gewaagd om groot te boetseren. Erg mooi gedaan!

Thnx!!

10

verwendy66 schreef:

Wat een leuk idee met dat hoorntje, ik ben niet zo van het boetseren maar misschien een satéprikker er in steken zodat het van het hoofdje naar beneden zit.

Had ik ook al naar gekeken. Maar de prikker was niet lang genoeg om het stabiliteit te geven :(

11

SanneW schreef:
verwendy66 schreef:

Had ik ook al naar gekeken. Maar de prikker was niet lang genoeg om het stabiliteit te geven :(

Misschien proberen met spagetti?
Ik vind haar in ieder geval  :thumb:!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

12

Ik vind haar super hoor!!!!!
Hele taart is mooi!!!!

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

13

sugar100 schreef:
SanneW schreef:
verwendy66 schreef:

Misschien proberen met spagetti?
Ik vind haar in ieder geval  :thumb:!

Spaghetti had ik ook geprobeerd. Maar omdat haar hoofd in verhouding  groter is dan haar lijf werd het dan topzwaar en brak de spaghetti :(
Maar iig bedankt voor het meedenken!! :) :thumb:

14

Luckey schreef:

Ik vind haar super hoor!!!!!
Hele taart is mooi!!!!

Dank je wel!! :)

15

Gebruik voor dit soort dingen chocolade sticks zonder koek erin anders worden ze zacht