Onderwerp: Ongekende creativiteit
... Een jonge dame met zoveel talent, een geweldige eigen stijl zoals ik hem nog nooit eerder heb gezien..
Vorig jaar Mei heb ik het genoegen gehad om kennis te maken met Zeyneb. Zeyneb woont in Turkije en was in Nederland voor de wilton mastercourse Ik heb toen niet alleen kennis gemaakt met Zeyneb zelf, maar voor al met haar koekjes. Zij is mijn grote voorbeeld, maar ook de reden dat ik er eigenlijk amper aan durf te beginnen , dat bedoel ik postief..
Zij weet van elk koekje, hoe simpel ook van vorm, met fondant een waar schilderijtje te maken.. met de meest eenvoudige technieken, en redelijk beperkte middelen is elk koekje een plaatje om te zien.
Zeyneb is ondertussen een grote, zeer grote naam in Turkije, en terecht, zo mocht zij al vele grote opdrachten doen waaronder ook voor AirFrance-KLM (3300 koekjes, stuk voor stuk met de hand gedecoreerd) en is zij ook voor cursussen naar Australie geweest.
Genoeg gezegd.. tijd voor jullie om weg te dromen.
Ik hoop eigenlijk dat het koekjes decoreren hierdoor ook wat toegankelijker wordt voor mensen die bang zijn voor Royal Icing, hiermee kan eigenlijk iedereen aan de slag!
http://blog.mutludukkan.com/index.php/c … buyuk-boy/