1

Onderwerp: mijn eerste stapeltaart: een kasteel!

Ja, ik heb mijn eerste stapeltaart gemaakt.
Hij is wel leuk, maar niet supermooi vind ik.
Ik had er gewoon te weinig tijd voor. Ik heb het taarten maken voorlopig maar even op een heel laag pitje gezet. Het lukt gewoon niet met een kleine baby erbij. (en dan nog 5 kinderen ;) )
Maar goed met deze taart was mijn zoontje wel heel blij, en daar doe je het toch voor?

Ik heb voor het eerst een chocolade biscuit gebakken. Die heb ik gevuld met sinaasappelmarmelade(de stukjes schil had ik er even uitgezeefd) sinaasappelmousse en sinassnippersvulling. Dat was erg lekker!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WGZDCIW7.jpg-1
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NQECYTRE-1.jpg
Bedankt voor het kijken en op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!!

Groetjes Gerien

2

Re: mijn eerste stapeltaart: een kasteel!

Ik vind hem heel goed gelukt!! Zeker voor een eerste!
Maar het valt idd niet mee met kleintjes om je heen. Ik heb er eentje maar ik probeer het wel altijd zo te plannen als ze weg is.
Maar soms doe ik het bewust samen (zeker voor eigen taarten) omdat ze het ook heel leuk vind en best al mooi uit kan steken (4 jaar)

3 Laatst bewerkt door Moodswing (19-04-2012 17:19)

Vind het heel net, vooral als je dat voor elkaar krijgt met een kleine en nog 5 grotere kinderen om je heen......... :)

4

Ik vind hem wel erg leuk hoor!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

5

Nou, toch mooi hoor! En ik taart al niet met twee kinderen om me heen, wacht altijd tot ze slapen of papa voor ze zorgt! Dus met zes kids....petje af

6

Ik maak mijn taarten ook meestal als ze naar school zijn of op bed liggen. Maar ik kom nu gewoon tijd te kort om veel tijd in zulke taarten te steken. Volgend jaar zal het allemaal wel weer wat makkelijker gaan.

Groetjes Gerien