1

Onderwerp: Vlinderstapeltaartje!!!en nog enkele andere stapeltaartjes!!!

Hier enkele taartjes die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.
ben benieuwd naar jullie reacties :)
persoonlijk had ik veel moeite met de bal,was de eerste keer dat ik dat maakte.
en ben heel trots op de brandweerautotaart

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/575241_3685193059386_1561927467_33202717_2069389884_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/295352_3514277586606_1561927467_33130445_1036532267_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/574448_3650896001981_1561927467_33188935_1799842706_n.jpg

2

Re: Vlinderstapeltaartje!!!en nog enkele andere stapeltaartjes!!!

Vind de eerste erg mooi en wat zit je impressie er mooi en duidelijk in, de brandweerwagen is ook erg leuk

3

die vlinderstapel is erg mooi :thumb:  de brsndweersuto is ook erg leuk

4

Wow wat mooi. Hoe heb je ervoor gezorgd dat je vlinders zo mooi blijven staan? Hoe zijn ze zo stevig dat ze in die vorm blijven?

5

Leuke taarten en ik vind die met de vlinders super!

6

Ellenb84 schreef:

Wow wat mooi. Hoe heb je ervoor gezorgd dat je vlinders zo mooi blijven staan? Hoe zijn ze zo stevig dat ze in die vorm blijven?

hoi ellen.
ik heb ze een dagje van tevoren gemaakt en van die prikkers(Floral Wire) erin gestoken en dan laten uit harden

7

Oh ok ga me erin verdiepen, Dankje!

8

de vlinders kunnen echt veel dunner, ze zijn nu een beetje lomp, als je dunner uitrold dan zijn ze nog eleganter!

mpbart

9

Ik vind de brandweerwagen ook erg goed gelukt  :Y En je vlindertaart is ook mooi, inderdaad wat Bart aangeeft, als de vlinders wat dunner zijn is hij nog mooier

10

Mooi hoor,hoe wordt de impressie zo duidelijk als ik vragen mag,bij mij gaat hij altijd een soort vervagen :/

11

hele mooie parade!

Liefs, Zanoni

12

appeliete schreef:

Mooi hoor,hoe wordt de impressie zo duidelijk als ik vragen mag,bij mij gaat hij altijd een soort vervagen :/

Je bedoelt toch met de foto en taart samen? :o
Want daar ga ik vanuit dat je dat bedoelt?!Ik heb een goed fototoestel en zwarte achtergrond en vaak maak ik de foto's s'avonds met de lamp boven de taart.En ik zoom altijd in op de taart en dan maak ik heel veel foto's en daar zit dan wel een mooie bij :)

als je dat niet bedoelt dan hoor ik wel wat je dan bedoelt ;)
gr

13

mpbart schreef:

de vlinders kunnen echt veel dunner, ze zijn nu een beetje lomp, als je dunner uitrold dan zijn ze nog eleganter!

mpbart

dank je wel voor je eerlijkheid mpbart.
Als je het zo bekijkt heb je gelijk,maar ik gebruik fondant en ik ben bang dat ze breken misschien dat ik ze daardoor wel te dik laat.maar ik ga het volgende keer dunner uitrollen. :)

14 Laatst bewerkt door appeliete (23-04-2012 15:29)

kaatjekaat schreef:
appeliete schreef:

Want daar ga ik vanuit dat je dat bedoelt?!Ik heb een goed fototoestel en zwarte achtergrond en vaak maak ik de foto's s'avonds met de lamp boven de taart.En ik zoom altijd in op de taart en dan maak ik heel veel foto's en daar zit dan wel een mooie bij :)

gr

:lol: Dat vraag ik mij bij heel veel foto's af....hoe die zo mooi worden bij mij  gaat de taart op de foto heel erg glimmen maar heb ook zeker geen goed toestel,maar ik bedoelde eigenlijk hoe je de print van de vlindertaart zo duidelijk erin gedrukt ziet :o

15

appeliete schreef:
kaatjekaat schreef:
appeliete schreef:

gr

:lol: Dat vraag ik mij bij heel veel foto's af....hoe die zo mooi worden bij mij  gaat de taart op de foto heel erg glimmen maar heb ook zeker geen goed toestel,maar ik bedoelde eigenlijk hoe je de print van de vlindertaart zo duidelijk erin gedrukt ziet :o

haha ja zo had ik het nog niet bekeken.maar ik rol altijd eerst mijn fondant uit tot de gewenste grote en dan leg ik het op mijn structuurmat en dan rol ik de fondant eigenlijk in de mat met motief en dan is het eigenlijk klaar :)
en wat betreft het glimmen dat heb ik ook wel ooit maar dan is je licht balans volgens mij niet helemaal goed :think: ,gewoon met verschillende lichtsterktes proberen (wij hebben ook dimmers op de lampen zitten)
maar ik heb er ook lang op getest hoor en ik ben er ook nog lang niet :o
haha gr

16

Leuk zeg!!  :thumb:

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

17 Laatst bewerkt door appeliete (25-04-2012 18:59)

Binnenkort een nieuw toestel...heb er nu een van tante te leen en ja dan ga ik niet overal op zitten drukken... :lol:  :o
Maar dank je wel voor alle tips...zal er aan denken!! :thumb:

18

appeliete schreef:

Binnenkort een nieuw toestel...heb er nu een van tante te leen en ja dan ga ik niet overal op zitten drukken... :lol:  :o
Maar dank je wel voor alle tips...zal er aan denken!! :thumb:

Succes ermee!!
Ja ik ben ook altijd blij met wat tips, want het valt niet altijd mee;-)
gr