1

Onderwerp: wie kan me helpen? #dreamweaver

Ik heb een nieuwe template maar op een of andere manier kan ik niet meer met dreamweaver overweg  :nooo
vroeger is het me toch altijd gelukt maar ik word er nu zo moe van dus ik vraag hier maar of iemand me wilt/kan helpen (of tegen betaling even mn fotos en tekst erin zet?)

Ik heb alles klaar maar het lukt me maar niet om alles werkend en op de goede plaats te krijgen/houden..

Hoop dat iemand me kan helpen

2

Re: wie kan me helpen? #dreamweaver

niemand  :(

3

sorry, ik weet niet eens wat het is....  :o

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

Hoi Evelien,

Het is voor mij al erg lang geleden dat ik met dreamweaver heb gewerkt, dus weet niet of ik je kan helpen, maar wat is precies het probleem?

Krijg je koppelingen niet voor elkaar?
Krijg je tekst/plaatje niet op de juiste plaats?
Verschuift het plaatje/de tekst tussen weergave in dreamweaver en publicatie?

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

5

Kaasvrouwtje schreef:

Hoi Evelien,

Het is voor mij al erg lang geleden dat ik met dreamweaver heb gewerkt, dus weet niet of ik je kan helpen, maar wat is precies het probleem?

Krijg je koppelingen niet voor elkaar?
Krijg je tekst/plaatje niet op de juiste plaats?
Verschuift het plaatje/de tekst tussen weergave in dreamweaver en publicatie?

Ja sommige dingen llijken vast te staan en als ik ze kan verschuiven dan verschuift alles gelijk mee. ook al ik het goed heb staan komt het in de browser anders te staan en dan ook nog verschil tussen IE, chrome, enz.
snap er niks meer van  :/

Voor het probleem met de verschillende browsers zou je adobe browser lab kunnen proberen, ik heb er nooit mee gewerkt, maar daarmee zou je juist deze problemen moeten kunnen ondervangen.

Voor het schuiven? Heb je geen dingen gegroepeerd of gekoppeld?

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)