1

Onderwerp: Ik geef je een roosje mijn roosje...

Vandaag een taartje gemaakt. Ik had voor het eerst dit (naamloze) merk marsepein en wat mij betreft ook gelijk de laatste keer  :mad: . Toen het niet moest plakken, plakte het overal aan vast  :/  en toen het wel mocht plakken, deed het dat natuurlijk niet  :s . De parelrand is denk ik wel 6 keer naar beneden gevallen. Ook nog voor het eerst geprobeerd een reliëfje aan de zijkant te maken met de patchworkcutter, maar dat was ook al geen succes. Bijna niets van te zien, dus maar weer geprobeerd weg te vegen  :s . Als je snel kijkt, zie je er niets meer van  :D ! Nou, daar komt ie dan. Tips en feedback van harte welkom.

Bedankt voor het kijken!
Sandra

https://lh4.googleusercontent.com/-cAWl1ILyO_s/T5RFZEjfImI/AAAAAAAAB74/6Wh6pvtxq48/s640/IMG_4672.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/-S35aGv4pV_o/T5RFaDYropI/AAAAAAAAB8A/PRsdIagbatY/s640/IMG_4674.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-vbGNWRKT2Rc/T5RFbnC4MwI/AAAAAAAAB8U/1ZWEYeBT4Y0/s640/IMG_4676.JPG

2

Re: Ik geef je een roosje mijn roosje...

Ik vind het toch een heel leuk en vrolijk taartje hoor! :Y

3

Leuke taart, en moeilijk zo'n relief denk ik, je bent  toch bang dat je te hard drukt.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

4

Ik vind 'm ook leuk. Frisse kleurencombi.  :Y

5

Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen en ziet het geheel er leuk uit

6

Hij is erg schattig geworden!  :Y

Liefs, Zanoni

7

Bedankt voor jullie lieve reacties!

@Tiny1234: Ik heb behoorlijk hard gedrukt om het reliëf erin te krijgen, maar misschien lukte het niet omdat het taartje net uit de koelkast kwam en de marsepein iets te hard was... Ik had ook een stukje op het aanrecht uitgerold en daar kreeg ik een prachtig reliëf in. Volgende keer maar weer proberen  :) !

8 Laatst bewerkt door Jenita (24-04-2012 11:05)

MamaSan schreef:

@Tiny1234: Ik heb behoorlijk hard gedrukt om het reliëf erin te krijgen, maar misschien lukte het niet omdat het taartje net uit de koelkast kwam en de marsepein iets te hard was... Ik had ook een stukje op het aanrecht uitgerold en daar kreeg ik een prachtig reliëf in. Volgende keer maar weer proberen  :) !

Laatst heb ik de Patchwork Cutter Diamond Design ook gebruikt. Ik vond het best eng om iets harder te drukken op de taart daarom ben ik er daarna met PME Modelling tools, Design Wheeler 3 heads overheen gegaan en dat werkt prima.

Leuk taartje! :Y

9

Jenita schreef:
MamaSan schreef:

Laatst heb ik de Patchwork Cutter Diamond Design ook gebruikt. Ik vond het best eng om iets harder te drukken op de taart daarom ben ik er daarna met PME Modelling tools, Design Wheeler 3 heads overheen gegaan en dat werkt prima.

Leuk taartje! :Y

Hoi Jenita,

Dank je wel voor de tip, zal ik de volgende keer proberen!