1 Laatst bewerkt door Eve-licious (22-07-2014 13:20)

Onderwerp: (FEEDBACK) Iejoor-taart want Yfke is twee jaar!

Mijn zus wilde voor haar dochter graag een Iejoor-taart aangezien dit Yfke haar favoriete knuffel is. Hierbij mijn eerste boetseersels en eerste boltaartje. Een Iejoor-taart en daarbij dus een meptaartje in dezelfde kleuren. Ik hoop dat jullie de fotoparade leuk vinden!

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/578438_3696373525104_112133074_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/562573_3696375565155_488881627_n.jpg?oh=c1d6793f0c032408399d60d2e22a8128&oe=54359BCF&__gda__=1412932194_8b253bf86886c33c70e7f4ea30aca926

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/521641_3696378205221_1043501070_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/576763_3696378805236_1864274146_n.jpgg

Bedankt voor het kijken!

Re: (FEEDBACK) Iejoor-taart want Yfke is twee jaar!

Feedback??! Jij bent gek, het is fantastisch!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Wauw, ik ben net nieuw hier, maar wat een taart zeg....

4 Laatst bewerkt door Sonj@ (22-04-2012 11:22)

Het enige wat ik kan verzinnen is dat je volgende keer dat bakpapiertje weg moet halen bij het foto's maken van zo'n SUPERLEUK taartje!

En nog gefeliciteerd met je nichtje  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

super leuke taart!

Sweet by Sam!

6

Erg leuk geworden, de kleuren, het boetseren echt  :thumb:  :thumb: .

Ik had alleen een vraagje..... wat is dat bruine achter iejoor, een drolletje? :o  :o

7

Prachtig!

8

Heel leuk!! Je meptaartje...ook geweldig!!

9

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Feedback??! Jij bent gek, het is fantastisch!

:Y
Hahahaha, jaaa je hebt echt geen feedback nodig hoor!

Ik vind die gele bloem ook super mooi uitkomen. Je hebt hem ook een mooie plek neergezet!  :thumb:

Groetjes San

10 Laatst bewerkt door Sannn (22-04-2012 12:11)

Nathalie H. schreef:

Ik had alleen een vraagje..... wat is dat bruine achter iejoor, een drolletje? :o  :o

Is dat niet zijn staart? Of heeft Iejoor geen staart? Ik weet het niet. Ik denk wel ergens anders een drolletje te zien, of niet hihi.............. :o   :P  Tussen Iejoor en knorretje in volgens mij  :lol:

Groetjes San

11

Hartstikke leuk en mooi geboetseerd!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

12

Mooi geboetseerd. Ik vind het meppertje ook erg vrolijk met al die bloemetjes, leuk gedaan.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

13

Wauw mooi hoor! :thumb:

14

eerste boetseersels???!?  :thumb: WAUW!!
Super leuke taart!

15

Sannn schreef:
Nathalie H. schreef:

Is dat niet zijn staart? Of heeft Iejoor geen staart? Ik weet het niet. Ik denk wel ergens anders een drolletje te zien, of niet hihi.............. :o   :P  Tussen Iejoor en knorretje in volgens mij  :lol:

Hahahah!  :Y Ik had het drolletje voor de gein gemaakt, maar hij mocht blijven liggen. Kleine knipoog ;-). In het park kunnen immers ook drolletjes liggen als je aan het picknicken bent haha. Dank voor jullie leuke reacties!!

16

Lief dat jullie schrijven dat ik geen feedback meer nodig heb. Op zich ben ik wel erg tevreden met mijn eerste boetseersels. Kan niet geloven dat ik dit kan maken. Een half jaar geleden had ik nog nooit zo'n taart gemaakt. Haha. Alleen hier zie ik soms boetseersels met zoveel kleine details.. Dan vraag ik me af hoe ze die priegeldingetjes maken.

Weet iemand trouwens ook hoe je die scheurtjes uit boetseersels krijgt? Je ziet ze met name bij Iejoor. Ik zou het graag helemaal mooi glad/gaaf willen krijgen. Ik heb het geboetseerd van fondant. Kan het misschien beter van marsepein gemaakt worden?

17

Prachtige taarten en ontzettend mooi geboetseerd!

Alleen de achterpoten van iejoor zou ik anders doen. Die zou ik niet op z'n kont plakken om vast te plakken, maar onder z'n kont. Dan blijft hij een mooi strak kontje houden.  ;)

Scheuren in je fondant heb ik ook wel last van gehad maar sinds ik een ander merk fondant gebruik heb ik daar geen last meer van.
Ik gebruik Bakels.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

18

Ricky schreef:

Prachtige taarten en ontzettend mooi geboetseerd!

Alleen de achterpoten van iejoor zou ik anders doen. Die zou ik niet op z'n kont plakken om vast te plakken, maar onder z'n kont. Dan blijft hij een mooi strak kontje houden.  ;)

Scheuren in je fondant heb ik ook wel last van gehad maar sinds ik een ander merk fondant gebruik heb ik daar geen last meer van.
Ik gebruik Bakels.

Ricky, dank voor je tips.  :)  Daar kan ik wat mee! Is Bakels in een winkel te koop? Haha  goeie tip van z'n kont. Haha. Ik heb Iejoor via een uitleg gemaakt die ik hier ergens vond. Maar van achter is hij daardoor inderdaad minder mooi. Hahahaha. Kan ik daar volgende keer in ieder geval op letten. Dank je!  :thumb:

19

Graag gedaan. Ik hou wel van strakke kontjes. hahahahaha
misschien wel omdat ik het niet heb.....  ;)
Oh ja, de kunst is om de voorpootjes mooi rond aan te zetten of ook weer verstoppen onder het hoofd.

Bakels kun je o.a. kopen via internetwinkel Bouwhuis.
Voorheen gebruikten wij van de sligro maar door een productie fout hadden wij een partij waar niet mee te werken viel en we hadden snel andere fondant nodig en toe bij Bouwhuis geprobeerd.
Nu willen wij niet anders meer.

Wij zijn trouwens Buufs-taarten, Ties-78 en ik. Wij maken bijna alles samen. Ik ben van het boetseren en bloemen maken en Ties meer van het vullen en bekleden en versieren/opmaken.

Ik denk dat je nog een toppertje wordt als dit pas je eerste boetseersels zijn! Ze zijn echt prachtig.
Als je je verder wil verdiepen in boetseren is het misschien leuk om een keer een workshop te volgen. Dan leer je net de tips en trucs die je nodig hebt om je boetseersels nog mooier te maken en dan gaan we nog veel van je horen dat weet ik zeker!  :Y

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

20

Harstikke leuk zijn ze!  :Y  :Y Leuke onderrand heb je ook, zo met dat gras. (Ik ben me opeens bewust van onderranden aan taarten  :P )

21

Maria1000 schreef:

Harstikke leuk zijn ze!  :Y  :Y Leuke onderrand heb je ook, zo met dat gras. (Ik ben me opeens bewust van onderranden aan taarten  :P )

Dankjewel! De rand heb ik uit de losse hand uitgesneden omdat ik geen rand-uitsteker had daarvoor. Maar het gaf toch het gewenste effect. Leuk dat die je opvalt :-). Liefs, Evelien

22

Ricky schreef:

Graag gedaan. Ik hou wel van strakke kontjes. hahahahaha
misschien wel omdat ik het niet heb.....  ;)
Oh ja, de kunst is om de voorpootjes mooi rond aan te zetten of ook weer verstoppen onder het hoofd.

Bakels kun je o.a. kopen via internetwinkel Bouwhuis.
Voorheen gebruikten wij van de sligro maar door een productie fout hadden wij een partij waar niet mee te werken viel en we hadden snel andere fondant nodig en toe bij Bouwhuis geprobeerd.
Nu willen wij niet anders meer.

Wij zijn trouwens Buufs-taarten, Ties-78 en ik. Wij maken bijna alles samen. Ik ben van het boetseren en bloemen maken en Ties meer van het vullen en bekleden en versieren/opmaken.

Ik denk dat je nog een toppertje wordt als dit pas je eerste boetseersels zijn! Ze zijn echt prachtig.
Als je je verder wil verdiepen in boetseren is het misschien leuk om een keer een workshop te volgen. Dan leer je net de tips en trucs die je nodig hebt om je boetseersels nog mooier te maken en dan gaan we nog veel van je horen dat weet ik zeker!  :Y

Echt super al je tips! Ik ga eens zoeken naar workshops op dat gebied. Ben wel toe aan verdieping en nieuwe dingen. Echt lief je complimenten! Leuk om te horen dat je potentie ziet in mijn geboetseer :-D.

Ik heb nu ook de Sligro-fondant. Had jij ook (of Ties) met bekleden dat als je wat lang bezig bent het snel droog was? Is dat beter met de Bakels fondant? Hebben jullie een website? Lijkt me leuk om daar te kijken (ga al wel even Google-en ;) ). X Eef

23

wow wat een schattige taarten en wat MOOI gemaakt.
vind het meptaartje oo super lief met al die bloemetjes mag ik die opslaan?

24

echt ontzettend leuk!!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

25

bianca1979 schreef:

wow wat een schattige taarten en wat MOOI gemaakt.
vind het meptaartje oo super lief met al die bloemetjes mag ik die opslaan?

Dat mag zeker! Ik vind het een eer als ik een ander ook eens kan inspireren. Raak immers zo vaak geinspireerd door foto's van anderen. Dan kan ik op deze manier iets terug doen :-D.