Re: Blues Clues.....

Geweldig!!

27

Geweldig!!!! :thumb:

En wat je zegt...een vreselijk programma.... Maar gek genoeg vinden kids het dan weer geweldig  :/  :rolleyes:

Briljant hoe je buurjongetje er gelijk een verhaal bij maakte. Dat wordt nog wat als het mes in de taart moet ;-)

28

Ik zag de titel en dacht Bahhhhhhhhhhhhh,..... ik keek iets lager en zag jou naam en dacht dat moet beter zijn dan de serie en wat dacht je SUPER gedaan Leonie  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

29

Oooow wauw die is mooi en gezellig en gaaf

Lieve groetjes van Nicole

30

heel leuk :thumb:

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

31

programma: nog nooit van gehoord
taart: wat een plaatje!

32

Bedankt iedereen voor alle leuke recties!!! :)  :)

33

Leonie ik wordt echt saai ,maar ze zijn ook iedere x weer zo leuk,dus nogmaals TOPPY  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

34

Prachtig

What goes around, comes around.
Sinds 1 januari 2012 bestaat n'Cakes: www.n-cakes.nl

35

Sorry, maar ik kan het niet laten (zo blij dat mijn jongens al weer ouder zijn  ;) )

We hebben een brief gekregen, we hebben een brief gekregen, we hebben een brief gekregen, ben benieuwd van wie?

Gr.
Sandra

36

Blues Clues...zegt me niets.
Maar jouw super leuke taart zegt me wel iets: origineel en heel gaaf gedaan! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

37

wat een kunstenares ben jij. Hoe lang ben jij nou bezig met zo'n taart?

38

Wauw! Echt super, super mooi!

39

ramby schreef:

wat een kunstenares ben jij. Hoe lang ben jij nou bezig met zo'n taart?

Heeeeeel lang!!!! O-) Ik tel de uurtjes echt niet meer!!! Ik doe de boetseersels vaak een paar dagen van te voeren in etappes... :)

Blues clues , komt me vaag bekend voor, maar je taart is weer leuk, er is veel tezien leuk leuk leuk.

41

Laat ik maar vertellen dat ik gelijk wist wie Blues clues was hahaha. Ik heb het een paar jaar geleden dagelijks moeten kijken  :rolleyes: Mijn zoontje keek er graag naar  :lol:

Leonie, als ik jou naam zie staan dan word ik gelijk hyper en enthousiast tegelijk. Ik vind jou taarten altijd zooooooo mooi. De details die jij gebruikt zijn echt waanzinnig. Elke keer als je er weer naar kijkt, zie ik weer andere details. Ben een groot fan van je werk!

Groetjes San

Wat een gezellige taart! :Y

Wow wat een geweldige taart super!!!

Groetjes P@trici@

44

Deze ouwe taart heeft nog nooit van Bleus Clues gehoord :lol:
Maar hij ziet er weer super uit!

45

Nou...hoe kan ik deze leukerd nu gemist hebben? Let je even niet op mis je alles  :D
Hij is super, wat een leuke details, ik vind blues cours niet zo leuk, maar wel wat jij ervan weet te maken  :thumb:

46

Heel leuk gemaakt!! En inderdaad, steve is wel knapper dan in het echt.. Alleen zijn trui had in zijn broek gemogen  :P  hahahaha dit is geen kritiek hoor, maar zo zie ik hem voor me  ;)
Hier ook zo'n hekel aan dat programma, jammer genoeg vinden mijn kleintjes het ook leuk  :grr:

47

Love it!!

Liefs, Zanoni

48

wauw die is echt geweldig!

49

Geweldig weer  :D

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014