Re: Om bij te wenen .......
Erg leuke taart!
Maarrrrrre voor je kleinzoon? Als ik je foto zie schat ik je nog niet zo oud......... 
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Om bij te wenen .......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Erg leuke taart!
Maarrrrrre voor je kleinzoon? Als ik je foto zie schat ik je nog niet zo oud......... 
hij is leuk
en als je je er aan hebt liggen ergeren zie je zelf niet meer hoe mooi ie is, tewijl iedereen m toch echt wel erg mooi vind
Bedankt dames
Bedankt Steffie70 maar volgend voorjaar wordt ik toch al sarah hoor 
Erg leuke taart!
Bedankt dames
![]()
Bedankt Steffie70 maar volgend voorjaar wordt ik toch al sarah hoor
Ook ik heb wel is gedacht, huh? hoe kan dat nou, ze ziet er zo jong uit!
Maar liever zo dan andersom toch? 
On-topic: Je taart is weer is super Nicole, verwacht ook niks anders meer bij jou. 
Wat een geweldige taart wat een leuk poppetje!!
SUPER!!!!!
Wow, ik vind hem super
en mijn man zal er ook heel blij me zijn. Echt mooi,
,
Steffie70 schreef:Erg leuke taart!
nicole th schreef:Bedankt dames
![]()
Bedankt Steffie70 maar volgend voorjaar wordt ik toch al sarah hoorOok ik heb wel is gedacht, huh? hoe kan dat nou, ze ziet er zo jong uit!
Maar liever zo dan andersom toch?On-topic: Je taart is weer is super Nicole, verwacht ook niks anders meer bij jou.
Bedankt dames... ik denk dat er iets jonger uitzie dan mijn leeftijd , maar het is altijd leuk om te horen 
hele leuke taart hoor niet piekeren 
Heyy nicole, wat leuk om deze taart uit jouw handen te zien, tis idd een hele andere taart maar zeker ook heeeeeeel erg mooi!!!!!
Super gedaan en ik kan me helemaal voorstellen dat kleinzoon er heeeel gelukkig mee was!!!!
niet twijfelen, je bent gewoon een kei op alle gebied!!!!!!!!

Vet cool die taart! (om de woorden van zoonlief te gebruiken)
Komt Sarah tegenwoordig al bij 35 dan?

Wat een mooie taart zeg! Echt heel stoer! Ik vraag me af of het mij zou lukken... Ik ben bang van niet, zelfs niet wanneer alles mee zit. Ik vind hem echt heel knap gemaakt!! 
Toch bedankt dames voor de opbouwende woorden!!!
.....................................................................................
Classic Dresses|Party Dresses|New Style Flower Girl Dresses|Wedding Dresses with sleeves
Geweldige taart toch, heb je al eens de muren in een oude binnenstad bekeken, die staan schever dan jouw taartjes ooit zullen worden hoor............ 
Toch een gave taart Nicole? Snap dat je wat minder tevreden bent, maar hij mag er zeker weten zijn hoor!
Maaaaa Nicole toch, want een kunstwerkje weer.
Hij ziet er prachtig uit hoor.
Spijtig dat je er zelf niet zo'n fijn gevoel bij hebt.
Bedankt dames en ook jij weddingmarry
die de mensen bedankt in mijn naam

Oooo, arme Nicole!! Dat schuiven, dat ken ik, zooooooo irritant! Maar wat heb jer een kunstwerk van gemaakt zeg, ondanks al je tegenslag! Ik vind hem briljant!! 
Je taart is echt geweldig.
Misschien een idee als je er nog één moet maken, maak hem dan aan de achterkant schuin (een driehoek op zijn kant en de bovenkant afgesneden) snap je nog wat ik bedoel?! Dan is de onderkant breder dan de bovenkant en heb je (denk ik) minder kans op omvallen en heb je toch lekkere biscuit.
En anders kun je zoals je zelf al zegt hem van cake doen.
Maar hij blijft fantastisch.
Je taart is echt geweldig.
Misschien een idee als je er nog één moet maken, maak hem dan aan de achterkant schuin (een driehoek op zijn kant en de bovenkant afgesneden) snap je nog wat ik bedoel?! Dan is de onderkant breder dan de bovenkant en heb je (denk ik) minder kans op omvallen en heb je toch lekkere biscuit.
En anders kun je zoals je zelf al zegt hem van cake doen.
Maar hij blijft fantastisch.
Dank je wel voor de tip ..... , maar vooraleer ik klaar was met de taart was hij van onder breder als vanboven en was hij idd stabieler

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Om bij te wenen .......