Onderwerp: Hoe gebruik ik de voetbal uistekers van Bien??
Sorry, ik ben hartstikke blond hoor maar er zit geen beschrijving bij
Iemand die me kan helpen?
Vast bedankt!
Groetjes Fiona
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe gebruik ik de voetbal uistekers van Bien??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Sorry, ik ben hartstikke blond hoor maar er zit geen beschrijving bij
Iemand die me kan helpen?
Vast bedankt!
Groetjes Fiona
De vijfhoek gebruiken voor zwart, de zeshoek voor wit en goed naar het plaatje kijken:
http://www.cakesbybien.nl/bien-cutters/football
Er staat bij dat de afmeting speciaal voor de 20 cm blanda is dus een bolvormig kapsel (3D voetbal)
Ok, thanks, zo ver was ik
Maar er zitten ook nog 2 plasticen "reepjes" bij...waar zijn die voor?
En bekleed ik eerst de taart of steek je de 5 en 6 hoeken uit en plak je die aan elkaar op de afgesmeerde taart?
Groetjes Fiona
die reepjes zijn de spacers, daarmee kan je fondant/marspein op de juiste hoogte uitrollen.
Inderdaad dat zijn spacers om zeker te weten dat je steeds even dik uitrolt. Ik zou eerst de taart met witte fondant/marsepein bekleden en dan de vlakjes erop plakken. Onderste laag dan niet te dik.
Ik heb nog niet zo lang geleden ook een voetbal gemaakt. Vlakjes gelijk op een afgesmeerde taart geplakt...ging prima! Ben bang dat je andere toch een vrij dikke laag marsepein of fondant hebt......maar dat is mijn mening.
Ti's gelukt hoor, bedankt voor jullie reacties!
Fijn en graag gedaan! Heb je ook een foto?
Morgen met daglicht maak ik een foto!
En heb je de vlakjes meteen op de botercreme geplakt of toch een onderlaag van marsepein/fondant gebruikt?
Meteen op de botercreme, ging prima hoor!
Foto volgt nog..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe gebruik ik de voetbal uistekers van Bien??