1 Laatst bewerkt door kellymaron (21-04-2012 01:53)

Onderwerp: snel logo maken voor meerdere cupcakes

Hoi allemaal!

Ik wil een aantal cupcakes gaan maken met een logo erop. Ik wil dat het er allemaal strak uitziet en dat elk logo hetzelfde is. Heeft iemand een tip hoe je dit het beste kunt doen?

Ik had zelf wel bedacht om met de sillicreations silliconen zelf een mold te maken. maar dan moet ik het logo uitprinten (het is opzich alleen een grote letter f in een bepaald lettertype.) dus dat is wel te doen. enig idee of ik dan die letter op karton kan uitprinten, die uitknippen en dan in de silliconen drukken?

maar ik moet ook een ingewikkeld logo maken.
Is het mogelijk om dit op de een of andere manier te stempelen?
Ik zag bij DC cupcakes op televisie dat ze een logo van een bedrijf op een stempel hadden en die kleurde ze in met eetbare verf of stift en dat drukte ze op de fondant.

oja ik had wel ook aan ouwel gedacht maar ik vind dat niet zo heel mooi. ik gebruik liever marsepein of fondant.

ik hoop dat iemand een idee heeft :)

2

Re: snel logo maken voor meerdere cupcakes

voor het beste resultaat zou ik zeggen printen op frosty of icing!

maar als je echt marsepein of fondant wil gebruiken dan weet ik niet hoe je dit het beste kunt doen... een mal maken van silli wil denk ik niet echt met karton...

succes!

Proost!

3

Re: snel logo maken voor meerdere cupcakes

@ annelies, bedankt voor je reactie.

Zou het misschien lukken als ik het logo meerdere keren op karton print en die allemaal op elkaar plak?