Onderwerp: Even voortstellen Bora
Ik ben Debora woon sinds 2 jaar in zweden... Ben met het decoreren van taarten begonnen tijdens de zwangerschap van mijn 4de zoontje.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Even voortstellen Bora
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben Debora woon sinds 2 jaar in zweden... Ben met het decoreren van taarten begonnen tijdens de zwangerschap van mijn 4de zoontje.
Hallo, ik ben Laura en heb ook het bak en decoratievirus gekregen! Cupcakes, taart, cakepops allemaal leuk. Mijn dochtertje van bijna 3 is er ook dol op haar naam is Djoy!
Hallo allemaal,
Ik ben Sjamke en zoals zovelen hier besmet geraakt met het taarten bak en decoratie virus alleen een klein probleem: ik ben allergisch voor kippenei! Maar heb gelukkig op het forum al genoeg tips en trucs gelezen dus ben hier helemaal op de goede plek
Hoi ik ben Linda, ik kom uit Marienberg (OV) en al een paar maandjes bezig met deze taartengekte.
Ik ben zo langzamerhand echt helemaal besmet, ik heb vandaag een workshop gehad met Jan Wibiër en de hele dag bloemen met gumpaste leren maken, geweldig.
Het was ontzettend leerzaam en gezellig.
Doei....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Even voortstellen Bora