Onderwerp: 5-hoog stapel voor een eerste verjaardag?!
Ja wel wat overdreven voor een kindje dat 1 wordt he?
Nou oke.... als je de bovenste drie lagen niet mee telt, is het gewoon een lief taartje voor een gezellig feestje.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5-hoog stapel voor een eerste verjaardag?!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja wel wat overdreven voor een kindje dat 1 wordt he?
Nou oke.... als je de bovenste drie lagen niet mee telt, is het gewoon een lief taartje voor een gezellig feestje.

Geweldig!! Mooi taartje !!!
Ahhhhh wat een schatje!! En mooie kleurtjes zo. Lekker vris en frolijk
HK is ook mooi gemaakt, lijkt sprekend 
whahaha dacht ook dat is wel erg overdereven 5 lagen.
Maar hij is iid erg lief en heel mooi strak
Wat een schattig taartje!
dit is wel één van de leukste hello kitty's die ik voorbij heb zien komen, niet te druk, precies goed en Kitty lijkt sprekend
.
Wat een schatje, ik vind hem fantastisch.
wauw echt heel erg mooi!
Ik vind hem echt heel leuk!
Wat een lief taart! Heel mooi! 
Wat een geweldige Kitty taart!!
Hahaha, tja, als je het zo bekijkt.....! Maar wat een lieve stapel is het geworden, echt heel leuk.
Schattig. Mooi strak ook.
Hele mooie taart!
Hoe heb je het rode randje om het roze naamplaatje gemaakt?
Gr.
Sandra
Wat een schatje!
Wat ontzettend mooi! Zo iets had ik ook in gedachten, maar voor een eerste keer gaat me dat al niet lukken haha! Welke maten zijn de onderste 2 lagen?
Heel mooi gedaan. Mag ik m opslaan als inspiratie?
Hele mooie taart!
Hoe heb je het rode randje om het roze naamplaatje gemaakt?
Gr.
Sandra
Bedankt! Dat randje heb ik gemaakt met een sierrand uitsteker: http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … i-124.html
De tweede van dit plaatje 
Wat ontzettend mooi! Zo iets had ik ook in gedachten, maar voor een eerste keer gaat me dat al niet lukken haha! Welke maten zijn de onderste 2 lagen?
Thanx! De maten zijn 17,5 en 22,5 cm.
@pooh76: Opslaan... tja, als je even 5 euro overmaakt op mijn rekening, dan is het geen probleem
Tuurlijk joh! Hoef je niet te vragen hoor! 
dit is wel één van de leukste hello kitty's die ik voorbij heb zien komen, niet te druk, precies goed en Kitty lijkt sprekend
.
ik ben met je helemaal eens! Super!

oooooo wat een schatje!!! Zooo lief.
(ik zat al te kijken ...waar is die 5 laags stapel dan toch...
blond he!!
)
Heeeel erg leuk!
Prachtig, schattig, zoet en lief! Dat zijn de woorden die in mij opkomen bij het zien van deze taart

wat een leukerd!!
Kaatjecrx schreef:Wat ontzettend mooi! Zo iets had ik ook in gedachten, maar voor een eerste keer gaat me dat al niet lukken haha! Welke maten zijn de onderste 2 lagen?
Thanx! De maten zijn 17,5 en 22,5 cm.
Ik wist helemaal niet dat er bakvormen in die maten waren haha!
Bedankt iig en ga zeker zo door! Daar kan ik nog wat van leren!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5-hoog stapel voor een eerste verjaardag?!