Onderwerp: Flower Ball!
Ik had een nieuw uitsteker en wou heel graag ze uitproberen! Mijn dochter had een taart nodig zo ik heb mijn uisteker kunnen oefenen!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Flower Ball!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had een nieuw uitsteker en wou heel graag ze uitproberen! Mijn dochter had een taart nodig zo ik heb mijn uisteker kunnen oefenen!

Wauw!! Heel mooi gelukt! Mag ik vragen welke uitsteker dit is?
erg mooi!
Wauw!! Heel mooi gelukt! Mag ik vragen welke uitsteker dit is?
De uitsteker is van Patchwork en het is de Large Christmas Rose!
Práchtig...... (en ik ben erg benieuwd hoe je het 'hart' van die mooie bloem hebt gemaakt?
)
Práchtig...... (en ik ben erg benieuwd hoe je het 'hart' van die mooie bloem hebt gemaakt?
)
Met de patchwork cutters zit er een uitsteker er bij ! Je hoef het alleen het op te rollen en je hartje is gemaakt! Heel simpel is die om te maken!
annick67 schreef:Práchtig...... (en ik ben erg benieuwd hoe je het 'hart' van die mooie bloem hebt gemaakt?
)
Met de patchwork cutters zit er een uitsteker er bij ! Je hoef het alleen het op te rollen en je hartje is gemaakt! Heel simpel is die om te maken!
Het klinkt/leest zo makkelijk op deze manier, zit me suf te staren naar die foto (van het 'hart' van de bloem) maar 'zie' het nog ff niet... : o 
Wat een mooi bolletje en die bloemen zijn echt prachtig. Ik zal maar niet vragen hoe je dat doet, want daar ga ik me echt niet aan wagen
Karen-Dodenbier schreef:annick67 schreef:Práchtig...... (en ik ben erg benieuwd hoe je het 'hart' van die mooie bloem hebt gemaakt?
)
Het klinkt/leest zo makkelijk op deze manier, zit me suf te staren naar die foto (van het 'hart' van de bloem) maar 'zie' het nog ff niet... : o
Ik maak volgende week even een foto om te laten zien hoe het moet! 
annick67 schreef:Karen-Dodenbier schreef:Met de patchwork cutters zit er een uitsteker er bij ! Je hoef het alleen het op te rollen en je hartje is gemaakt! Heel simpel is die om te maken!
Ik maak volgende week even een foto om te laten zien hoe het moet!
Geweldig, nu vast enorm bedankt!!! 
Erg mooi!!!

Prachtig!!
prachtig
da's ook zo'n ding van m'n verlanglijst

Heel mooi!
Wauw wat een beauty!
heel erg mooi!ik ga die uitsteker ook maar 's bestellen denk ik!
Wauw, prachtig!!!! Die uitsteker heb ik ook ergens liggen! Nog niet uitgeprobeerd..
Die is leuk, zeg!!!! Heel mooi. En de kleuren vind ik ook heel mooi bij elkaar.
mooi!
De bol, zijn dat twee blanda's tegen elkaar??
vind deze echt mooi Karen en ben benieuwd hoe jij dat doet,ik heb deze uitsteker zeker al en jaar,maar nog steeds in gevecht ermee,dus wie weet is er nog hoop
groetjes Carla
Ooh wat ONZETTEND mooi!!!! Echt super

Dank jullie wel allemaal! Ik ga volgnde week een how to maken van de bloem uitsteker!

Wow prachtig 
Wat een mooie bol met bloemen, de kleurtjes vind ik ook heel mooi gekozen 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Flower Ball!