1

Onderwerp: Taart standaard uit webshop

ik wilde graag de taarten standaard van 27,50 uit de webshop kopen. heeft iemand ervaring met deze plastic standaard en hoe werkt deze precies? Ik neem aan dat je buisjes door je taart heen prikt, en hoef je dan geen dowels meer te gebruiken?
Ben benieuwd naar jullie reacties?

2

Re: Taart standaard uit webshop

Een taartstandaard is geen apparatuur :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

En even voor de duidelijkheid zodat iedereen weet over welke standaard je het hebt:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/etagere%203%20laag.jpg

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

even omhoog, want ik heb dezelfde vraag. Heb voor juni een bruidstaart staan en ga voor het eerst hiermee werken.
Is dit een fijne standaard?
Hoe werkt ie?
Waar moet je aan denken?
Hebben jullie alternatieve die jullie beter zijn bevallen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt

4

ik ook van deze maar dan 6 lagen,in kartoon gaatjes maken dramat en voor biscuit ik heb ook iets dat kan je gaat in midden maken maar dan moet je iets groter dan toch maken,eigen ervaring

5

Voor deze standaard hoef je inderdaad geen dowels meer te gebruiken.

Hij werkt vrij eenvoudig, Maak een gat in het midden van je taartkarton, ter grootte van het middenstuk, steek daarna met de buis een gat in je taart, maak de buis schoon, plaats de taart op de onderste plaat en schroef de buis door de taart heen op de onder plaat, dit herhaal je met de volgende lagen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

is de kans dan niet erg groot dat je taart nogal beschadigd geraakt?

7

ik vul en smeer de taart af dan in koelkast goed opstijven daarna gat erin(doe ik met stuk pvc) en dan bekleden dan sluit alles mooi aan

8

ah, nadien bekleden... ja dat zal inderdaad beter werken!

9

ik lees in recensies ook dat hij onstabiel is, klopt dit? Ik wil natuurlijk niet dat mijn bruidstaart om valt  ;)

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt

10

ik heb die van 6 lagen en bij was kern om gaat maken maar het was volgens mij iets te klein om taart niet kapot maken die tip met pcv is goed zeg