Onderwerp: RD Edible Silk Pearl White met deze krijg taart mooi glimmend effect?
en deze moet met alcohol mengen om verf te maken toch? ik heb wel die alcohol maar wat is jullie ervaring mee.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » RD Edible Silk Pearl White met deze krijg taart mooi glimmend effect?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en deze moet met alcohol mengen om verf te maken toch? ik heb wel die alcohol maar wat is jullie ervaring mee.
Als je een hele taart wilt laten glimmen zou ik dat niet al vervend met RD silk doen, maar een spuitbus kopen: http://www.deleukstetaartenshop.nl/--c-34_127.html
oke bedankt,net besteld bij taartendecoratie maar helaas die kleurt wat ik wil was op,ik heb altijd zo pech zeg.
oke bedankt,net besteld bij taartendecoratie maar helaas die kleurt wat ik wil was op,ik heb altijd zo pech zeg.
Balen......hoop dat je toch de taart kan maken die je wil!
ja wel lukt mij altijd haha,wat ik doen afwerken van suikerpoeder dan beetje water dust de bij en zo 2in 1 krijg is glimmend effect
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » RD Edible Silk Pearl White met deze krijg taart mooi glimmend effect?