Onderwerp: Nieuw boek Rudolph's hartige cupcakes
Ik kreeg een mailtje van bol.com dat je je in kunt schrijven voor het nieuwe boek van Rudolph!
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe … uct_images
Groetjes Knollie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nieuw boek Rudolph's hartige cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kreeg een mailtje van bol.com dat je je in kunt schrijven voor het nieuwe boek van Rudolph!
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe … uct_images
Groetjes Knollie
wel leuk hoor maar ik blijf het vreemd vinden een hartige cupcake
Terwijl ik er toch heel erg nieuwsgierig naar ben.
Heb uit zijn vorige boek dan die bitterbal cc's gemaakt en het is inderdaad wennen. Maar denk wel dat dit boek ook in mijn kast komt te staan.
die ga ik eerst even ergens lenen voordat ik 'm koop want die bitterballen variant was aan mij niet besteed
wel heb ik een ander boek met ook hartige cakes en daar staat toch weer heerlijk dingen in
ben wel benieuwd.
Terwijl ik er toch heel erg nieuwsgierig naar ben.
Heb uit zijn vorige boek dan die bitterbal cc's gemaakt en het is inderdaad wennen. Maar denk wel dat dit boek ook in mijn kast komt te staan.
ja nieuwschierig ben ik ook wel, en ook erg hebberig wat kook/bakboeken betreft.
heb een hele boekenkast vol met alleen maar kook/bakboeken.
Knollie schreef:Terwijl ik er toch heel erg nieuwsgierig naar ben.
Heb uit zijn vorige boek dan die bitterbal cc's gemaakt en het is inderdaad wennen. Maar denk wel dat dit boek ook in mijn kast komt te staan.ja nieuwschierig ben ik ook wel, en ook erg hebberig wat kook/bakboeken betreft.
heb een hele boekenkast vol met alleen maar kook/bakboeken.
Euhmmm....ik ook
Maar deze kan er nog wel bij!
tuurlijk nooit genoeg kookboeken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nieuw boek Rudolph's hartige cupcakes