Onderwerp: Tea time and Hand of Hamsa
Wat zijn die kleine boetseersels toch leuk om te maken!

En een opdracht waarin ik de vrije hand kreeg:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tea time and Hand of Hamsa
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat zijn die kleine boetseersels toch leuk om te maken!

En een opdracht waarin ik de vrije hand kreeg:

2 originele taarten, zeg! En heel mooi perfect uitgevoerd!
Hele mooie taarten!! Maar had denk ik de bovenste het tafelkleed 1 kleur gelaten, het oogt nu wel erg druk.
Maar echt leuk gemaakt!!
hele leuke taartjes en met recht kleine boetseersels, maar wel heel leuk. Ook zo mooi gemarmerd, hoop dat mij dat ook nog eens gaat lukken
!
Ik vind de 2e taart heel mooi van kleur, hoe heb je die zo gekregen?
Gr.
Sandra
Wow, wat een kleine boetseersels zeg! Knap gedaan. Ik vind het beide mooie taarten 
Mooi gedaan hoor, maar het handje heet gmissa, heen hamsa hihi..
hele leuke taartjes en met recht kleine boetseersels, maar wel heel leuk. Ook zo mooi gemarmerd, hoop dat mij dat ook nog eens gaat lukken
!
Ik vind de 2e taart heel mooi van kleur, hoe heb je die zo gekregen?Gr.
Sandra
Dankje! Ik heb gewoon wat geel van Wilton gebruikt en daarna met pearl spray gespoten.
Mooi gedaan hoor, maar het handje heet gmissa, heen hamsa hihi..
Dankje!
Naar mijn weten heet het Hand of Hamsa of Hand of Fatima. Google geeft mij daar geen ongelijk in. Sterker, als ik op afbeeldingen google met de naam die jij noemt komt er geen dergelijk handje tevoorschijn?
Hele mooie taarten!! Maar had denk ik de bovenste het tafelkleed 1 kleur gelaten, het oogt nu wel erg druk.
Maar echt leuk gemaakt!!
Ja achteraf bedacht ik me dat ook maar ik was vooraf bang de kleine boetseersls anders een beetje zouden verdinken op de grote tafel. Dat er te veel restruimte zou zijn zeg maar..
Manoa schreef:Hele mooie taarten!! Maar had denk ik de bovenste het tafelkleed 1 kleur gelaten, het oogt nu wel erg druk.
Maar echt leuk gemaakt!!
Ja achteraf bedacht ik me dat ook maar ik was vooraf bang de kleine boetseersls anders een beetje zouden verdinken op de grote tafel. Dat er te veel restruimte zou zijn zeg maar..
Ja snap het
Maar goed vind daarom je taart niet minder mooi ! Vind de boetseersels erg super, ( mooi om te maken he 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tea time and Hand of Hamsa