1

Onderwerp: jumbo confetti waar ook wit in zit, waar?

Wie weet waar jumbo confetti (dus de grote rondjes) te koop zijn, ik wil graag een verpakking waar ook witte in zitten.

Ik kom alleen de Wilton Sprinkles Jumbo Confetti tegen, maar daar zitten geen witte tussen.
Ik weet zeker dat er wel witte bestaan, maar weet niet van welk merk.

Het gaat dus niet om de mini-confetti, maar de grote confetti.

2

Re: jumbo confetti waar ook wit in zit, waar?

Ik kan je niet helpen met waar het te vinden, maar wat ik doe om witte rondjes te krijgen, is een rond spuitmondje gebruiken en daarmee (met het voorste deel dus) fondant rondjes uitsteken. Als je die aan de lucht laat drogen, worden die ook hard genoeg om als confetti sprinkles te gebruiken.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

3

Of sugarsheets gebruiken  ;) http://www.deleukstetaartenshop.nl/punc … c-317.html

4

Ik had voor een keertje makkelijk willen doen door kant en klare te kopen, maar helaas.
Toch maar zelf rondjes uitsteken.
Bedankt voor het reageren.

5

Ik dacht dat ik ze bij de xenos had gezien maar weet het niet 100% zeker.

6

Hier zitten ze in een los zakje bij  O-) Net als de rode glazuur...

http://www.bonisupermarkt.nl/data/producten/225x225/250243.jpg

7

@angelz:
ik heb in november vorig jaar inderdaad bij de Xenos doosjes met kleine confetti (sprinkles) gezien. In het doosje confetti zaten de kleurtjes geel, groen.blauw, rood en oranje, geen witte.  Op het moment heeft de Xenos helemaal geen ronde confetti meer.
Toch bedankt voor het meedenken.

@Maartje1234:
daar had ik nog niet aan gedacht, ik zal eens kijken of ze deze bij ons in de supermarkt hebben.  Bedankt voor de tip.

8

Even een correctie:
de Xenos heeft nog wel die doorzichtige doosjes confetti klein voor € 1,49 maar niet die met strooibloemetjes. (Ze hebben nu wel een decoratiestrooier waar de strooibloemetjes ook in zitten).